Aaah! Er ikke så glad i blomkålsuppe jegBlomkålsuppe me baguetter
Sleipe datteren min rev grøtskåla ut av hånda på meg å kasta skåla i gulvet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaah! Er ikke så glad i blomkålsuppe jegBlomkålsuppe me baguetter
Var det der vi også varMye folk hvertfall
Høres godt utDet var svinerull fylt med sopp som ble ferdig i dag.
Tidligere i uken har jeg laget vanlig roastbiff, og roastbiff med en smak av jul
Ah er det pga stort barn?
Godt de følger med men kan bli litt mye
godt at du er på bedringens veiFøler meg litt bedre, bortsett fra de takvise smertene i ryggen og magen. Får litt flashback fra fødselen![]()
Spennende det er jo ikke lenge tildet er jo morsomt med noen som kan finne gaver på den måten da
![]()
ungen vekst kurve, som er normal ut i fra hans egenEr det noe spesielt de følger med på/ser etter?
UFF nei ikke Kjekt för degAaah! Er ikke så glad i blomkålsuppe jeg
Sleipe datteren min rev grøtskåla ut av hånda på meg å kasta skåla i gulvetkjempe gøy for henne..ikke så gøy for mor
![]()
Nei heheUFF nei ikke Kjekt för deg
Her skal også gubben ut. Men på jobb da. Skal jobbe som dørvakt og er nok ikke hjemme før langt ut på natten en gangLegger jenta någutten ta seg kl 18:45 feber igjen stakkarn. Mannen skall ut. Då blir eg ensam hjemma. Men han skulle ikke bli så sen. Ska ringa visst noet .
Finnes finere sekker menJa det mener jeg. Ikke lett å pakke de i noe annet heller ;-)
Ok min var liten hnJa, men poden hadde ikke vokst så mye fra de startet å overvåke han til nå,![]()
Nei de kan du ikkjeNei heheså satt hun å gliste så jeg kan ikke bli sur heller
![]()
Ja min jobba som dørvakt før e så glad den tid de øver. Har slutat . Mannen sko ikkje drikka bara spisa me de å så hjemHer skal også gubben ut. Men på jobb da. Skal jobbe som dørvakt og er nok ikke hjemme før langt ut på natten en gang
Holder på å pynte juletreet jegEeendelig sover baby Jdaa kan jeg slenge beina på bordet og spise min polly sjokolade.
Ja får se hvor lenge gubben her også gidder å jobbe som dørvakt.Ja min jobba som dørvakt før e så glad den tid de øver. Har slutat . Mannen sko ikkje drikka bara spisa me de å så hjem
Ja er det.Ikke dårlig det da, greit med alt som er gjort![]()