;/ for håpe han hviler seg, poden hadde slike takter på starten av 20 ukernKjente han igår og litt i stadbekymret pga svimmelheten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
;/ for håpe han hviler seg, poden hadde slike takter på starten av 20 ukernKjente han igår og litt i stadbekymret pga svimmelheten
God morgen!!God morgen!! :-D
Så bra, når blir UL?De henviser meg videre for ul om de ikke kan ta det derså glad for at de tar meg på alvor
![]()
For det meste, gjør du?God lørdag alle sammen
Ligger dere i rute til jul nå da?![]()
siste innspurt med pakking og gjøre klar for avreise etter jobb på tirsdag. Har stappfull plan frem til kl 1400 men er avhengi av hjelp så nå sitter jeg å venter på gubben skal komme hjem fra stallarbeidet (fikk ikke lov å være med pga nedpressset i går kveld var litt overveldende for han) så i dag skal jeg slappe av mellom øktene!God morgen.
Jeg skal bake litt, rydde (evig prosjekt...), vaske klær og ut på litt shopping. Minstemann trenger blant annet vintersko, og vi trenger mer innpakningspapir og -bånd
Du da?
Ja;/ for håpe han hviler seg, poden hadde slike takter på starten av 20 ukern
Hun er for øyeblikket i veldig fin form og strålende humør.Håper hun tar det greit vannkopper husker jeg godt fra når jeg hadde det, var ikke morro;/
For det meste, gjør du?
Enten hos legen her eller på sykehusetSå bra, når blir UL?
Tenk om vi kunne fått den nå. Og bøkene. Så kunne storebror gjort leksene, i det minste. Jeg anser det som trolig at han er hjemme de første dagene med vannkopperVi får ukeplan på fredager. Heldigvis![]()
Men den som lå med nå gjelder for første uka etter ferien![]()
*krysse fingrene*Jadet er ikke noe gøy :/ hadde plus på over 120. Fikk gulprioritering
da er det bare vente
godt å høreHun er for øyeblikket i veldig fin form og strålende humør.
Tusen takk*krysse fingrene*
Ja, håper det varer, mye vi skal gjøre de neste dagene...godt å høre![]()
ikke er det behagelig og ikke tyder det på no godt, litt begymmret;7Tusen takkjeg kommer inn snart
de spurte ang magesmertene. Heldigvis kommer de ikke takevis og er øm. De tar meg på alvor og sjekket pulsen igjen for det er fortsatt høy men lavere. Liker ikke høy puls :/
kan hende julen klarer å holde motivasjonene oppeJa, håper det varer, mye vi skal gjøre de neste dagene...
Jeg gjorde det på 3.Det gjorde faktisk jeg også på en gavemen nå er jeg i mål
![]()
ligger i rute her;P du da?God lørdag alle sammen
Ligger dere i rute til jul nå da?![]()
Nja blitt spurt om å jobbe tirsdagHeldigvis noen dager igjen daskal du jobbe dagene før jul eller?
Neiikke er det behagelig og ikke tyder det på no godt, litt begymmret;7