Skravletråd desember

God morgen.
Jeg skal bake litt, rydde (evig prosjekt...), vaske klær og ut på litt shopping. Minstemann trenger blant annet vintersko, og vi trenger mer innpakningspapir og -bånd;)

Du da?
siste innspurt med pakking og gjøre klar for avreise etter jobb på tirsdag. Har stappfull plan frem til kl 1400 men er avhengi av hjelp så nå sitter jeg å venter på gubben skal komme hjem fra stallarbeidet (fikk ikke lov å være med pga nedpressset i går kveld var litt overveldende for han) så i dag skal jeg slappe av mellom øktene!

;/ for håpe han hviler seg, poden hadde slike takter på starten av 20 ukern
Ja :) det er ikke noe gøy :/ hadde plus på over 120. Fikk gulprioritering :) da er det bare vente

For det meste, gjør du?

Så deilig da, selv så begynner jeg å bli stressa. Det er kaos her, leiligheten må vaskes og få opp juletreet. Så har jeg litt mathandling igjen men det tar jeg nok tirsdag/onsdag da det er frukt og slikt. Men baking og gaver er ikke helt i boks og så har jeg ikke handlet ferdig gavene for pappa ennå... døgnet mitt har for få timer og jeg er gørr sliten, men snart juleferie da :D

Vi får ukeplan på fredager. Heldigvis;)
Men den som lå med nå gjelder for første uka etter ferien;)
Tenk om vi kunne fått den nå. Og bøkene. Så kunne storebror gjort leksene, i det minste. Jeg anser det som trolig at han er hjemme de første dagene med vannkopper

*krysse fingrene*
Tusen takk :) jeg kommer inn snart :) de spurte ang magesmertene. Heldigvis kommer de ikke takevis og er øm. De tar meg på alvor og sjekket pulsen igjen for det er fortsatt høy men lavere. Liker ikke høy puls :/

10.min etter kengubarnet sto opp fikk han besøk..
Ikke alle som har regler på når får gå ut tydeligvis

Tusen takk :) jeg kommer inn snart :) de spurte ang magesmertene. Heldigvis kommer de ikke takevis og er øm. De tar meg på alvor og sjekket pulsen igjen for det er fortsatt høy men lavere. Liker ikke høy puls :/
ikke er det behagelig og ikke tyder det på no godt, litt begymmret;7

Back
Topp