Skravletråd desember

Vel er litt ond selv kan sette dem på speaker og si haja ja? hvordan? hva? bare for å drive dem til vannvid og til slutt si. Ta nr mitt og slett det fra data basen deres, er ikke interessert;P
Hehe. Jeg pleier i utgangspunktet å være veldig hyggelig mot telefonselgere, siden de bare gjør jobben sin, men man blir litt arg av å bli vekket to ganger. Kanskje jeg bare skulle ha svart og begynt å hylgråte i tlf [emoji14]

Hehe. Jeg pleier i utgangspunktet å være veldig hyggelig mot telefonselgere, siden de bare gjør jobben sin, men man blir litt arg av å bli vekket to ganger. Kanskje jeg bare skulle ha svart og begynt å hylgråte i tlf
emoji14.png

tja greit men noe morro må man jo ha når mobil nr mitt egentlig er skjult og jeg ikke vet hvorfor de ennå kan ringe meg!

Så effektive:) kos dere på ferie. Vi sovna igjen.... Og våkna 11.20. Vi skulle ha hvert på julelunsj kl.11.30. Men lillemor måtte ha pupp. Så skal jeg på gyn undersøkelse og pynte mer til jul
Takk takk :) Glad vi kjørte så tidlig, for nå starta regnet og plussgradene. Så flere vogntog står fast på de veiene vi kjørte på.

Lykke til på gyn :)

Rett etter vi kom hit fikk snuppa feber :(

ok denne dagen er frustrerende for se hva som skjer, så har jeg en malle som ligger å spreller i plastposen... som ikke for lov å komme til de andre, håper den bare ikke dør til eieren kommer i morgen og henter den hahaha;P

Hørtes ut som en fin dag:) Vi sovna igjen og våkna 11.20. Skulle være på julelunsj 11.30 :eek: men lillemor måtte jo ha pupp... Så vi blir seine dit. Og så bærer det videre på gyn undersøkelse. Så har vi ikke mer planer enn å rydde og pynte mer til jul her hjemme.
Lykke til hos gyn :)

Takk takk :) Glad vi kjørte så tidlig, for nå starta regnet og plussgradene. Så flere vogntog står fast på de veiene vi kjørte på.

Lykke til på gyn :)

Rett etter vi kom hit fikk snuppa feber :(
God bedring til henne :)

Sov nesten halvannen time :) hun 2 :) skal i gang med å finne klær som skal vaskes og rydde kjøkken og bad tenkte jeg :)

Får starte å finne frem klær og ta badet jeg :) N må få pakken sin idag :D

Nå står eg å lagar middag. Skall hæmta gutten i bhg efter eg e færdig på kjøkken :-)

Back
Topp