Ja nå er den borteÆsj da... Hodepinen er bra igjen el?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nå er den borteÆsj da... Hodepinen er bra igjen el?
Hehe. Jeg pleier i utgangspunktet å være veldig hyggelig mot telefonselgere, siden de bare gjør jobben sin, men man blir litt arg av å bli vekket to ganger. Kanskje jeg bare skulle ha svart og begynt å hylgråte i tlf [emoji14]Vel er litt ond selv kan sette dem på speaker og si haja ja? hvordan? hva? bare for å drive dem til vannvid og til slutt si. Ta nr mitt og slett det fra data basen deres, er ikke interessert;P
Hehe. Jeg pleier i utgangspunktet å være veldig hyggelig mot telefonselgere, siden de bare gjør jobben sin, men man blir litt arg av å bli vekket to ganger. Kanskje jeg bare skulle ha svart og begynt å hylgråte i tlf![]()
Kanskje de bare taster inn tilfeldige nummer og håper på det beste ? [emoji14]tja greit men noe morro må man jo ha når mobil nr mitt egentlig er skjult og jeg ikke vet hvorfor de ennå kan ringe meg!
lol;PKanskje de bare taster inn tilfeldige nummer og håper på det beste ? [emoji14]
Takk takkSå effektivekos dere på ferie. Vi sovna igjen.... Og våkna 11.20. Vi skulle ha hvert på julelunsj kl.11.30. Men lillemor måtte ha pupp. Så skal jeg på gyn undersøkelse og pynte mer til jul
Hvor er dere?Takk takkGlad vi kjørte så tidlig, for nå starta regnet og plussgradene. Så flere vogntog står fast på de veiene vi kjørte på.
Lykke til på gyn
Rett etter vi kom hit fikk snuppa feber![]()
Så deiligSå deilig, lille U gjorde det også for andre gang i natt.
Sov kl 19-6
62?? Det måtte vi rydde bort for lenge sidenhaha. Er på 74 nå :O
Lykke til hos gynHørtes ut som en fin dagVi sovna igjen og våkna 11.20. Skulle være på julelunsj 11.30
men lillemor måtte jo ha pupp... Så vi blir seine dit. Og så bærer det videre på gyn undersøkelse. Så har vi ikke mer planer enn å rydde og pynte mer til jul her hjemme.
God bedring til henneTakk takkGlad vi kjørte så tidlig, for nå starta regnet og plussgradene. Så flere vogntog står fast på de veiene vi kjørte på.
Lykke til på gyn
Rett etter vi kom hit fikk snuppa feber![]()
Ååh det er irriterendeJeg sovnet sammen med lillebror, men ble vekket av tlf til samboeren. Tlfselger.. ringte jaggu meg to ganger også, bare for å være sikker på at jeg var våken [emoji14]
Ja, spesielt siden jeg er så trøtt.Ååh det er irriterende![]()
Hode har faktigst har eg ikkje haft vont i varken Igår eller idagDet går greit når jeg først er på jobb, sånn som nå
Hvordan går det med hodet?