Men Norge er også braTull nei da. Har bara hört Montenegro er bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men Norge er også braTull nei da. Har bara hört Montenegro er bra
Godt mannen hadde den beste kommentaren tilbakeJeg ble litt sjokkertstår der å peker på ungen vår liksom
Kjente jeg måtte holde meg for å ikke komme med en evil sarkastisk kommentar![]()
Veldig poppis her![]()
Veldig poppis her![]()
Pose eller fra bunnen?Veldig poppis her![]()
Obs! Ikke lett å skrive når snøen på skjermen tar overhånd
Det kommer helt av på hva du trenger mestJeg fikk penger til bursdagen. Nå er spørsmålet, skal jeg kjøpe vogn eller mobil? xD
Ble det lenge søvn?Nå sover hun. Bilen vettubaby J loves the car
![]()
Håper hun sover leeenge nå![]()
Ja jeg håper det var en spøk. Jeg gadd ikke spørreHan må ha sagt det på spøk?! :O
For et utrolig søtt svar og en utrolig søt samboer du har!!
Ja hehe thank god!Godt mannen hadde den beste kommentaren tilbake![]()
Ingen av delene [emoji14]Det kommer helt av på hva du trenger mest
Så bra. Da kommer jeg på kveldsmat! ;pHusker dere den marinerte roastbiffen jeg snakket om, den ble farlig god![]()
Da hadde jeg gått for vogn.Ingen av delene [emoji14]
Vi har helt ny emmaljunga duo edge s, men jeg får helt fnatt av at vognen er så stor. Jeg ville egentlig ha en bugaboo buffalo, men mannen ville så gjerne ha denne emmaljungaen, og svigermor synes også at den så veldig flott ut (det var hun som betalte).
Jeg trenger ikke ny mobil, men irriterer meg over ordboken på Samsungen. Savner iphone.
Til kvelds, det skal da være julepålegg og vare litt lengerSå bra. Da kommer jeg på kveldsmat! ;p
Det hørtes godt utalt står bra til, etter å ha lekt prinsessen på erten, med en ny vri ...masser av puter i senga XD
Ja klart de er detMen Norge er også bra![]()
Ja da allt väl her. Hur går det med mor og baby i huset?Takk i ligeAlt bra?
Namii nå syns eg du er elakHusker dere den marinerte roastbiffen jeg snakket om, den ble farlig god![]()
Enig me deg, eg og byter mina telefon bara när den er så gammal att den inte fungerar mer. Svin dyrt me tlfDa hadde jeg gått for vogn.
Syns iPhone er unødvendig dyre, og dessuten er miljøbelastningen på å produsere smart telefoner ganske stor så den bytter jeg kun dersom den gamle ikke funker lenger