Skravletråd desember

Han må ha sagt det på spøk?! :O
For et utrolig søtt svar og en utrolig søt samboer du har!!
Ja jeg håper det var en spøk. Jeg gadd ikke spørre :p

Jeg ble veldig rørt av svarer samboer ga :) for han er ingen myk mann akkurat :p ikke ute i offentligheten hvertfall

Det kommer helt av på hva du trenger mest
Ingen av delene [emoji14]
Vi har helt ny emmaljunga duo edge s, men jeg får helt fnatt av at vognen er så stor. Jeg ville egentlig ha en bugaboo buffalo, men mannen ville så gjerne ha denne emmaljungaen, og svigermor synes også at den så veldig flott ut (det var hun som betalte).

Jeg trenger ikke ny mobil, men irriterer meg over ordboken på Samsungen. Savner iphone.

Ingen av delene [emoji14]
Vi har helt ny emmaljunga duo edge s, men jeg får helt fnatt av at vognen er så stor. Jeg ville egentlig ha en bugaboo buffalo, men mannen ville så gjerne ha denne emmaljungaen, og svigermor synes også at den så veldig flott ut (det var hun som betalte).

Jeg trenger ikke ny mobil, men irriterer meg over ordboken på Samsungen. Savner iphone.
Da hadde jeg gått for vogn.
Syns iPhone er unødvendig dyre, og dessuten er miljøbelastningen på å produsere smart telefoner ganske stor så den bytter jeg kun dersom den gamle ikke funker lenger

Da hadde jeg gått for vogn.
Syns iPhone er unødvendig dyre, og dessuten er miljøbelastningen på å produsere smart telefoner ganske stor så den bytter jeg kun dersom den gamle ikke funker lenger
Enig me deg, eg og byter mina telefon bara när den er så gammal att den inte fungerar mer. Svin dyrt me tlf

Back
Topp