Den tar hele bagasjerommet i bilen vi har nå. Helt håpløst. Får heldigvis større bil snart.Det hadde jeg også kjøpt meg. Mest fordi vi trenger en til da
. Trenger søskenvogn. Og emmaljunga vi har tar så og si hele bagasjerommet i bilen min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den tar hele bagasjerommet i bilen vi har nå. Helt håpløst. Får heldigvis større bil snart.Det hadde jeg også kjøpt meg. Mest fordi vi trenger en til da
. Trenger søskenvogn. Og emmaljunga vi har tar så og si hele bagasjerommet i bilen min
Tull nei da. Har bara hört Montenegro er braHva er det for noe tull?
Va blir det till middag då??lage litt middag såfall sette ig ang med det så den er ferdig til gubben kommer hjem
pizza;PVa blir det till middag då??
Det er jo braDen tar hele bagasjerommet i bilen vi har nå. Helt håpløst. Får heldigvis større bil snart.
Vi har bestilt s-max. Var stort sett den som hadde plass i bredden til tre seter.Det er jo bra. Vi trenger også større bil
. Må bare bli enige om hvilken type
![]()
Takk i ligeKjekt å se deg igen![]()
Ja, det syns jeg og!!Da var det på høy tid du kom innom!!![]()
Jeg er jo ikke gravid og har ingen plagerok jeg hadde ikke klart halvparten av det der haha;P men du er jo kjempeflink, må vel vente til jeg er ferdig med svangerskaper før jeg skal bli like effektiv som før;P
Fant det til sluttEr bare å fortsette å lese så får du se
Ja har hørt flere er fornøyd med denVi har bestilt s-max. Var stort sett den som hadde plass i bredden til tre seter.
Helt toppGod ettermiddag
Hatt en fin dag?![]()
Ble dere våte da?Da har vi vært på tur idag og..i regnet![]()
Veldig poppis herDet blir nok godt![]()
Asså jeg blir litt sjokkert over vennene til samboer
Vi var å handlet litt nå. Så møtte vi en bekjent av han. Så sier han til samboer "så dette er årsaken til at du har meldt deg ut av gjengen"
Jeg håper han var ironisk.
Samboer svarte med å si at denne årsken er det beste som har hendt han*smelt*
Jeg må skjerpe megHaha ja her kan du ikke komme slike påstander![]()
JaaDåne, for et herlig svar han ga!![]()