Får vi se bilde?Da er pepperkakehuset ferdig pyntet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får vi se bilde?Da er pepperkakehuset ferdig pyntet![]()
Hva blir det til middag?Så bra
Jeg har pakket inn en haug av gaver, vasket klær, satt fram julepynt, laget troikakonfekt og nå lager jeg middag![]()
Og de var ikke så dyre heller.Himmel, de var lekre!!![]()
Dere er så snille med hverandreTakk. Må fikk jeg god hjelp av min søster da.![]()
Unødvendig kommentar :/Asså jeg blir litt sjokkert over vennene til samboer
Vi var å handlet litt nå. Så møtte vi en bekjent av han. Så sier han til samboer "så dette er årsaken til at du har meldt deg ut av gjengen"
Jeg håper han var ironisk.
Samboer svarte med å si at denne årsken er det beste som har hendt han*smelt*
Så bra
Jeg har pakket inn en haug av gaver, vasket klær, satt fram julepynt, laget troikakonfekt og nå lager jeg middag![]()
Stakkars snuppa diInnom mens vi venter på at maten blir ferdig.
Ble ringt ifra bhg om at vesla hadde blitt bitt i fingeren. De lurte ang stivkrampe sprøyta. Heldigvis slapp hun å ta på nytt siden hun har fulgt vaksineprogrammet og så var det ett lite sår.
Det ble fint
Sitter det to i pipa?
Dåne, for et herlig svar han ga!Asså jeg blir litt sjokkert over vennene til samboer
Vi var å handlet litt nå. Så møtte vi en bekjent av han. Så sier han til samboer "så dette er årsaken til at du har meldt deg ut av gjengen"
Jeg håper han var ironisk.
Samboer svarte med å si at denne årsken er det beste som har hendt han*smelt*
Så gøyDa er pepperkakehuset ferdig pyntet![]()
Bra hun fikk seg en dupp tilSov litt i bilenså håper hun vil ta kvelden tidlig idag
![]()
Det ble fintmed trær og det hele!
Så råkult![]()
Tusen takk, fant formene til de trærne, stjernene og reinsdyrene på Ikea forrige uke.Sitter det to i pipa?![]()
Er bare å fortsette å lese så får du seSå gøy
Får vi se bilde??
så morsomtTusen takk, fant formene til de trærne, stjernene og reinsdyrene på Ikea forrige uke.
Ja det sitter 2 i pipa![]()
Utrolig tøftTusen takk, fant formene til de trærne, stjernene og reinsdyrene på Ikea forrige uke.
Ja det sitter 2 i pipa![]()