Æsj da, så slitsomtOff jamen det ble ingen god kveld. Super overtrøtt å sovna ikke før 23:00
Endte opp med å trille vogn i stua jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj da, så slitsomtOff jamen det ble ingen god kveld. Super overtrøtt å sovna ikke før 23:00
Endte opp med å trille vogn i stua jeg![]()
Noen år???Mener å huske at det var deiligmå bare holde ut noen år til
![]()
God morgen, her er jeg!God morgen![]()
ganske aktiv når jeg først setter igangWow de går fort för deg![]()
Quoter tilfeldig innlegg.Det gjør det nok![]()
Blod?!god bedring til lille!
Jeg er straks i mål med gaver heldigvis![]()
God morgenGod morgen. Hvilke planer har dere idag da? Her skal vi innom en i barselgruppen for førjulskos før jeg skal til legen i 14 tiden
![]()
Da må du ikke slutte å skravle da![]()
Uff da, å falle i trappen er ikke noe godtJa i trappan ikveldmåtte le me 3 åringen som kom springandes efter pappan är de hörte Meg. Så sier han mamma me må finna krem å smöra og blåsa på det så gjör det ikkje vont
![]()
Kos deg på jobb og lykke til hos jordmorSkal straks på.jobb, aner ikke hva som venter meg, annet en at jeg kan se for meg ei stappfull liste.. skal til jordmoren midt på dagen dag, det blir spennende![]()
Godt du slapp detJa, det hadde vært kjektmen slapp hyling
![]()
Veldig, kanskje jeg skal prøve det igjen snart![]()
Det har du!Jeg vetmen synes jeg har fortjent det også
![]()
Jippi, så herlig!Undret har skjedd.
Lille U sov (hold dere fast) kl 19:00 til kl 06:45 uten skulle ha pupp.
Mannen var oppe en gang og satte i smokken og det var det
Har sett og har kommentertSe tråden jeg lagde på generelt
Tror det første jeg hadde gjort ville vært å betale ned gjeld.Tenkte jeg skulle vinne i viking lotto i daghva er det første du hadde kjøpt om du hadde vunnet?
Da tror jeg det hadde gått så fort at det ville ha vært umulig, selv for de mest er farende, å følge medHoho det hadde vært noe å fått til så mye bare her![]()
Vafler på bål hørtes genialt ut!!Antikk???
Da skulle du ha sett det som ligger på loftet hos mamma.
Det er et slikt et man lagger oppå platen på ovnen og snur manuelt
(Kanskje jeg skal rappe det så kan vi ta det med ut i skogen og lage vafler istedenfor pinnebrød)
En liten økning i det minsteCa 7000 innlegg i går![]()