Skravletråd desember

Ja det er ganske så luksus, og fryktelig deilig :D her er hun ikke innom meg om morran, men hu kan finne på å vekke meg om natta bare for å si at hu går å tisser :P
Eldste kommer innom når han har vært på do, for å spørre om det er morgen (må få gitt ham ei klokke..) yngste bare sniker seg umerket opp i senga vår. Det er dog ikke ofte hun våkner på natta lenger da.

Men morgenkos er jo egentlig bare kjekt

God morgen :-). Hvilke planer har dere idag da? Her skal vi innom en i barselgruppen for førjulskos før jeg skal til legen i 14 tiden :-)

God morgen :-). Hvilke planer har dere idag da? Her skal vi innom en i barselgruppen for førjulskos før jeg skal til legen i 14 tiden :-)
Julelunsj på jobb, litt enkel shopping, og ellers rydding og klesbretting, få babytøyet i kommoden

Høres ut som en kjekk dag:-)
Ikke så ille det nei.

Først på programmet akkurat nå, lage frokost til ungene. Og meg selv etterhvert, men ikke alltid jeg rekker spise før de er ferdige, innimellom matpakke og annen hjelp de skal ha, men koselig med så god tid på morgenen, noe som skjer bare fordi jeg ikke skal på jobb. Sykemeldt frem til permisjon

Ikke så ille det nei.

Først på programmet akkurat nå, lage frokost til ungene. Og meg selv etterhvert, men ikke alltid jeg rekker spise før de er ferdige, innimellom matpakke og annen hjelp de skal ha, men koselig med så god tid på morgenen, noe som skjer bare fordi jeg ikke skal på jobb. Sykemeldt frem til permisjon
Ikke alltid lett å få inn god til om morgenen nei når alle skal opp og ut så og si samtidig. Så greit med slike morgener med god tid da :-). Når er termin nå igjen?

Skal det, men vil ha med telefonen så fult mulig jeg kommer til å skravle litt på kvelden

Litt skravling på kvelden kan man jo kanskje få til da ja :) jeg reiser bort den 28 jeg da, men da blir det nok lite bv vil jeg tru. Skal bo hos ei venninne og datteren hennes så blir nok mye spilling, skravling og film på kveldene. Datteren hennes blir jo 16 år så hu sitter gjerne sammen med oss på kvelden :)

Eldste kommer innom når han har vært på do, for å spørre om det er morgen (må få gitt ham ei klokke..) yngste bare sniker seg umerket opp i senga vår. Det er dog ikke ofte hun våkner på natta lenger da.

Men morgenkos er jo egentlig bare kjekt

Sniking opp i senga er jo helt greit :D ja det er ikke dumt å ha noe som gjør at de skiller dag og natt. Hu mi gidder ikke å lære seg den klokka hu da.. vet ikke hvor mye tid vi har brukt på klokka men neida så forklarer hver gang jeg sier hvor mye klokka er :P

Back
Topp