Skravletråd desember

Faktisk nå ja :D appelsin saft fra lerum ❤️ kan drikke Lillehammer sin julebrus da :)
Nå har jeg vært flink gjennom hele svangerskapet og vekta så nå gjelder det bare de neste 28 dagene og spise sunt, så starter en ny epoke etter det ;P

seriøst, jeg tror jeg MÅ ha det, men vi har ikke paprika! heldigvis bor vi 5 minutter unna kiwi som ikke stenger før 23 :p er det for ille å sende mannen på bursdagen sin ned på butikken for å kjøpe papirka? *ler*
Nei da :p jeg spiste opp hele paprikaen jeg :p

Å, det må vel være en prinsesse som drøm :)) alle de tingene. Liker hun å ha på kjoler?
Liker er ikke helt riktig ord, ELSKER.
Hun har ønsket seg det slottet lenge, men de siste par dagene har hun blitt fast bestemt på at det er Barbie hun skal ha, så håper hun ikke blir "skuffet"

Nå har jeg vært flink gjennom hele svangerskapet og vekta så nå gjelder det bare de neste 28 dagene og spise sunt, så starter en ny epoke etter det ;P
Flink du :) jeg hadde nesten svangerskapsforgiftning sist så prøver å holde meg. Jeg hadde hypermemis sist ikke nå ingen unnskylding nå :p

Alltid hyggelig med en ekstra titt:D
Har dere funnet navn?
Nei, har du noen forslag? :p
Vi er ganske blanke. Det navnet vi er minst uenige om, er Bastian. Da blir det isåfall oppkalling etter morfaren hans. Men vi får se.

Flink du :) jeg hadde nesten svangerskapsforgiftning sist så prøver å holde meg. Jeg hadde hypermemis sist ikke nå ingen unnskylding nå :p
Prøver men gubben flirer av meg når jeg går rundt å gommler på melkesjokoladen som "ikke finnes i huset" lol;P

Mi våkner kl 6 når det er fri, men da trenger ikke jeg å stå opp. Hu henter jo broren og skifter bleie på han før jeg har rukket å reagere også da :p så ferie skal bli greit :D

Luksus.

Nå trenger ingen av mine å skiftes på da, og så lenge storebror våkner først står de opp selv, hun vil ikke stå opp alene. Men de er innom oss for en kosestund først da. Det er jo greit.

Har egentlig veldig lyst til å klare det.
Dette er siste måneden jeg kan være med i denne konkurransen.
Når 2015 blir 2016 er jeg tilbake i full jobb, og det kombinert med 3 barn kan gjøre det litt vanskelig
Det forstår jeg godt. Storsaken du sikler på?

det skal vi da klare? :D vi får bare skravle om så mye som mulig!! jeg kan trykke for harde livet jeg altså! jeg har gaaaaaanske lang vei å gå for å klare det da, men jeg kan prøve i det minste? ;)

Vi får se. Nå må jeg spise, og så legge meg. (Litt mobil mens jeg spiser og på senga tipper jeg)

Hva er kjapptaco??:P har hørt om en kjappis, men det er vel noe heeelt annet:P
Tihi, pleier ikke spise kjappis til middag. :p
Kjapp-taco er firkanta skjell med kjøtt, ost og mais i ovnen, og så har man enkel salat og tilbehør oppi etterpå.

Liker er ikke helt riktig ord, ELSKER.
Hun har ønsket seg det slottet lenge, men de siste par dagene har hun blitt fast bestemt på at det er Barbie hun skal ha, så håper hun ikke blir "skuffet"
Barbie er vel glemt når hun åpner ;)

Tuppa her i huset er glad i kjoler og skjørt hun også, forrige søndag hadde hun tutuskjørt utenfor en one piece, pynta seg selv

Back
Topp