Skravletråd desember

Det var jo ikke så halvgale:)

Tja, av en time som er avsatt 9.30-10.00 så er det å begynne 9.50 litt halvsent da, kan man si. Men vi fikk da målt det som skal måles og sagt det som skal sies (det snakkes MINIMALT på disse timene i forhold til da jeg fikk de andre to, da var det snakk om amming og snakk om fødsel og sånn da, informasjon i massevis. slikt driver vi ikke med nå. Men så er det mitt tredje barn da, så hun har fastslått at jeg har god ammeerfaring og har født to stykker før uten store vansker, så derved er det visst ikke mer å snakke om)

Litt igjen ja. Klipping, det er skummelt det...:p
Tunikaen da, ble den ferdig først?
Og endte du på tradisjonelle farger?

Tunikaen er ferdig, og jeg endte på tradisjonelle farger

Klipping er kjempeskummelt!

Tunikaen er ferdig, og jeg endte på tradisjonelle farger

Klipping er kjempeskummelt!
Nåværende lillesøster ble vel fornøyd?:D
Apropos henne, hva vil hun hete når nye lillesøster kommer...?

Nåværende lillesøster ble vel fornøyd?:D
Apropos henne, hva vil hun hete når nye lillesøster kommer...?

Hun ble veldig fornøyd ja.

Ungene har kommet til at hun blir midt-i-mellom-søster, eller da mellomsøster, siden hun er både storesøster og lillesøster...

Sånn forummessig blir det vel storebror/eldste, mellomsøster/mellomste og lillesøster/yngste/babyen/lille eller noe sånn

Jepp.
Det er tirsdag, så som jeg sa hadde de lyst på det kunne de få middag når de kom, men det ville være en hverdagsmiddag.
Hadde spagetti med en saus av karbonadedeig, løk, hvitløk, tomat, paprika, sopp, kremfløte, basilikum og oregano..
Må ha vært veldig godt for de spiste veldig mye :)
Ja men de lät ju gott :-) de likte det säkert :-)

Hun ble veldig fornøyd ja.

Ungene har kommet til at hun blir midt-i-mellom-søster, eller da mellomsøster, siden hun er både storesøster og lillesøster...

Sånn forummessig blir det vel storebror/eldste, mellomsøster/mellomste og lillesøster/yngste/babyen/lille eller noe sånn
God plan det;)

Back
Topp