*kremt*kremt*syns du virkelig det? jeg er helt brusavhengig selv![]()
Det er jeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*kremt*kremt*syns du virkelig det? jeg er helt brusavhengig selv![]()
Det skjønner jeg, vi kan ikke gjøre noe annet vårt beste.Prøve kommer jeg til å gjøre, gir ikke opp før det eventuelt er helt sikkert at jeg ikke klarer det
prøver å lære hode mitt det fordi jeg skal ikke drikke så mye brus, men vanskelig når den beste julebrusen koster under 3 kr ;/syns du virkelig det? jeg er helt brusavhengig selv![]()
Ja, I grunnSom er mye bedre siden da vil du få en gaver til om få dager![]()
HuffJa känner der mer å mer .
Hvilke er den beste?prøver å lære hode mitt det fordi jeg skal ikke drikke så mye brus, men vanskelig når den beste julebrusen koster under 3 kr ;/
seriøst, jeg tror jeg MÅ ha det, men vi har ikke paprika! heldigvis bor vi 5 minutter unna kiwi som ikke stenger før 23Ja!haha rart hvordan man frister hverandre
![]()
Faktisk nå jaSaft er jo bedre en brus thihu![]()
ahDet er det som frister av middag haha![]()
Haha, absolutt! Det er riktig prioriteringHehe javar litt slu og tok det mest skitne i den gamle,må jo være forsiktig med det nye
![]()
Sier du lillehammer og ikke hamar julebrus?Faktisk nå jaappelsin saft fra lerum
kan drikke Lillehammer sin julebrus da
![]()
Har egentlig veldig lyst til å klare det.Det skjønner jeg, vi kan ikke gjøre noe annet vårt beste.
Å, det må vel være en prinsesse som drømHun får dette Lego Frost slottet og en kjole av oss, en kjole fra brødrene sine og en fra svigerfar (hun trenger nye kjoler
Tror det er lego fra mamma og fra svigermor vet jeg ikke
Eg dricker aldrig brus. Liker ikke kolsyre dricker . Her går det i vatten å saft. Mest vannIkke drukket brus på 2 dager jeg!frister liksom ikke. Går i saft da for vann brekker jeg meg av i store mengder
![]()
Vi er vel på samme termin forum? Jeg henger som regel mest her i skravle tråden jegskal gjøre mitt beste!takk <3
Uff da, håper det blir bedre snartfor å klare å klatre må man bare skrive så mye at tastaturet omtrent spruter!jeg skal prøve så iherdig jeg kan, innimellom oppkast og trøtthet! *ler*
Har ont i min ankel redanHuffhåper du ikke har forstuet noe eller slått det så det varer lenge
HeheHaha, absolutt! Det er riktig prioritering![]()
Det var meg!Hvem var det som hadde oppblåsbar snømann?