SerrDen koster 25 kr på rema nå..
Kan ikke huske sist jeg spiste grandis eller ferdigpizza for den del
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SerrDen koster 25 kr på rema nå..
Det er koseligSantskulle hatt noen julegardiner
![]()
Er det bursdagsfeiring rett rundt hjørnet?Så begynte masingen om bursdag igjen![]()
Mannen måtte ta med seg eldste på fisketurJa takk ser ut till att me må ut en tur før 3 åringen e litt rastløs ser eg.
Hvorfor ikke?Sunn frokostgrandis med ketshup
mannen er ute å kjøper nå
![]()
Greit med noe for å få tiden til å gåTippa ble distrahert med å sitte å klippe ut lekepenger![]()
Oi. Det var derfor mannen kom hjem med grandiosa. Ble litt skuffa for at han ikke husket at jeg ikke liker den. Sa ikke det, da. Men da skjønner jeg det. Han ble blendet av tilbudet. Da får det være greit.Den koster 25 kr på rema nå..
Han måtte ut på en jobb så her sitter eg med 2 stPappaen tar henne. Kan ikke pappaen ta jenta de?mi nekter å sove idag og
![]()
Haha ja hvordan ska du lura hanTakk for det. Håper på en effektiv runde. Meeen må på ikea og... Hvordan lure mannen til å ta den turen en annen dag mon tro...?
Ja de e Sånna av og tillMannen måtte ta med seg eldste på fisketur
Han kjedet seg og bare ertet brødrene sine![]()
Yes helt seriøstSerrikke at jeg skal løpe å kjøpe altså
evig lenge siden en gransiosa var så billig
![]()
Har satt deig til lussekatter
Håper de blir gode
kjedelig da :/Han måtte ut på en jobb så her sitter eg med 2 st
Litt søvn er hvertfall bedre enn ingen søvn. Synd at vesle ikke fikk sove. God søndag til deg også.nei her får vi stå på av sengenfikk sovet 3 kvarter, men snuppa ingenting
ha en fin advent og søndag
tror nok jeg er veldig sliten når vi kommer hjem, men blir nok litt skravling på meg før jeg legger snuppa. gleder meg til å ha på ny bluse
![]()
Det skal jeg gjøre ; )Nam nam lussekatter er så godt!! I år er første år på lenge jeg ikke har bakt lussekatter.. Formen er dårlig og har ikke hatt ork!!
Du får spise et par stykker for meg![]()
nei her får vi stå på av sengenfikk sovet 3 kvarter, men snuppa ingenting
ha en fin advent og søndag
tror nok jeg er veldig sliten når vi kommer hjem, men blir nok litt skravling på meg før jeg legger snuppa. gleder meg til å ha på ny bluse
![]()
Det gjør de sikkertHar satt deig til lussekatter
Håper de blir gode