Skravletråd desember

Den koster 25 kr på rema nå..
Kan ikke huske sist jeg spiste grandis eller ferdigpizza for den del
Oi. Det var derfor mannen kom hjem med grandiosa. Ble litt skuffa for at han ikke husket at jeg ikke liker den. Sa ikke det, da. Men da skjønner jeg det. Han ble blendet av tilbudet. Da får det være greit.:p

nei her får vi stå på av sengen :) fikk sovet 3 kvarter, men snuppa ingenting :p ha en fin advent og søndag :D tror nok jeg er veldig sliten når vi kommer hjem, men blir nok litt skravling på meg før jeg legger snuppa. gleder meg til å ha på ny bluse :D

nei her får vi stå på av sengen :) fikk sovet 3 kvarter, men snuppa ingenting :p ha en fin advent og søndag :D tror nok jeg er veldig sliten når vi kommer hjem, men blir nok litt skravling på meg før jeg legger snuppa. gleder meg til å ha på ny bluse :D
Litt søvn er hvertfall bedre enn ingen søvn. Synd at vesle ikke fikk sove. God søndag til deg også. :)

God advent og søndag til deg også :)

Back
Topp