Skravletråd desember

God morgen, folkens! Nå står omeletten i ovnen, og tenkte jeg kunne få inn litt skravling, siden det blir lite av det før i kveld. Går litt slag i slag i dag. :) planer for dagen?
Godmorgon eg væntar selv på omelett fast på stekepanne:-) de e så gott med omelett:-)

God morgen, folkens! Nå står omeletten i ovnen, og tenkte jeg kunne få inn litt skravling, siden det blir lite av det før i kveld. Går litt slag i slag i dag. :) planer for dagen?
Ingen spennende planer foreløpig, men har lyst å ta en tur ut på ettermiddagen. Flott å få litt inspirasjon her. Så flink du er som er i gang med omelett allerede.:)

Godmorgon eg væntar selv på omelett fast på stekepanne:-) de e så gott med omelett:-)
Ja, kjempegodt! Og så blir man mett så lenge. Tenker jeg må vekke mannen snart, han har så godt sovehjerte, så han sover til noen vekker ham. :p

Ingen spennende planer foreløpig, men har lyst å ta en tur ut på ettermiddagen. Flott å få litt inspirasjon her. Så flink du er som er i gang med omelett allerede.:)
Skal ærlig innrømme at det var fordi jeg fant noen grønne flekker på brødet! :P men godt med litt ekstra god frokost på søndagen. :)

God søndag! Idag skal vi til min søster på adventslunsj, og så skal vi pynte treet. :)
Du da?
Pynte tre? Å så koselig. Jeg klarer ikke å pynte tre så tidlig. Er så vant til å pynte lille julaften, men synes det er kjempestas å få tre i hus og pynte det. Har dere kjøpt tre allerede?

Back
Topp