Godmorgon eg væntar selv på omelett fast på stekepanneGod morgen, folkens! Nå står omeletten i ovnen, og tenkte jeg kunne få inn litt skravling, siden det blir lite av det før i kveld. Går litt slag i slag i dag.planer for dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godmorgon eg væntar selv på omelett fast på stekepanneGod morgen, folkens! Nå står omeletten i ovnen, og tenkte jeg kunne få inn litt skravling, siden det blir lite av det før i kveld. Går litt slag i slag i dag.planer for dagen?
Å nei!Lille frk ble frisk for en uke siden. Nå er hun potte tett IGJEN! Suuuuukk!!
God søndag! Idag skal vi til min søster på adventslunsj, og så skal vi pynte treet.God søndag alle sammen.Er det noen som har store planer for dagen?
Ingen spennende planer foreløpig, men har lyst å ta en tur ut på ettermiddagen. Flott å få litt inspirasjon her. Så flink du er som er i gang med omelett allerede.God morgen, folkens! Nå står omeletten i ovnen, og tenkte jeg kunne få inn litt skravling, siden det blir lite av det før i kveld. Går litt slag i slag i dag.planer for dagen?
Da er det bare å holde seg unnaMellom 17-19 da er det rushtid![]()
Sov veldig godt sammenliknet med de andre netteneHeihei! Ja, faktisk ikke så galt. Du da?
Ja, kjempegodt! Og så blir man mett så lenge. Tenker jeg må vekke mannen snart, han har så godt sovehjerte, så han sover til noen vekker ham.Godmorgon eg væntar selv på omelett fast på stekepannede e så gott med omelett
![]()
SelvfølgeligKlarte du det?![]()
Vi skal kanskje dit idag! Men da blir det vel å skrape på døra rett før åpningstiderDa er det bare å holde seg unna![]()
Skal ærlig innrømme at det var fordi jeg fant noen grønne flekker på brødet!Ingen spennende planer foreløpig, men har lyst å ta en tur ut på ettermiddagen. Flott å få litt inspirasjon her. Så flink du er som er i gang med omelett allerede.![]()
Hadde du det gøy da??Virka nesten sånnmen jeg kom meg ut likevel
![]()
Så bra å høre!Takk!det var veldig gøy det jeg fikk med meg ihvertfall
![]()
GodmorgonGod søndag alle sammen.Er det noen som har store planer for dagen?
Så herlig daNei, egentlig ikkemen den funker visst
![]()
Pynte tre? Å så koselig. Jeg klarer ikke å pynte tre så tidlig. Er så vant til å pynte lille julaften, men synes det er kjempestas å få tre i hus og pynte det. Har dere kjøpt tre allerede?God søndag! Idag skal vi til min søster på adventslunsj, og så skal vi pynte treet.
Du da?
Nei det skjønner jegMen han kjøpte med tvilling-synåler i gaveog kava seg gjennom folk på sentrene for å finne blondebånd til å sy med for meg
så hadde ikke hjerte til å sende han ut igjen :l
Klesvask er topprioritert i dag. Ikke så spennende, men absolutt nødvendig. Håper å få litt frisk luft på ettermiddagen.Godmorgon
Her e det baka og får lite besøk. Du da?
Hahah mannen min sover enda . Eg gir han 5 min tillJa, kjempegodt! Og så blir man mett så lenge. Tenker jeg må vekke mannen snart, han har så godt sovehjerte, så han sover til noen vekker ham.![]()
God søndag alle sammen.Er det noen som har store planer for dagen?