Skravletråd desember

I dag skal jeg prøve å bake pepperkaker med en ettåring som medhjelper :p egentlig så kunne jeg tenkt meg en tur i dyreparken. Men siden småen og pappaen har vært oppe flere ganger i natt. Tror jeg pappaen trenger noen timer under dyna :)
Det hørtes jo kjempekoselig ut begge deler. Synes pepperkakebaking er den perfekte søndagsaktivitet.:D

God søndag!
Min plan er bake et slag julekaker, handle julegaver og kanskje trene.
Du da

Høres ut som du har en produktiv dag planlagt. :)

Vaske tøy er er hovedplanen min. Det er så mye som skjer i førjulstida at det må et lite skippertak til i helgene.:laughing002
Har veldig lyst til å dra en tur ut i ettermiddag eller så blir det kanskje brødbaking til kvelden.;)

God morgen! Sovet urolig, men lenge, så skal ikke klage.
Off det er kjedelig å sove urolig :( har gjort det ett par netter selv. Men det blir som oftest bedre etter noen netter.
Jeg våkner ofte sulten :p men ikke alltid jeg orker å stå opp for å spise :p

God morgen, folkens! Nå står omeletten i ovnen, og tenkte jeg kunne få inn litt skravling, siden det blir lite av det før i kveld. Går litt slag i slag i dag. :) planer for dagen?

Ikke sant. Den blir slitsom. Derfor setter vi ned foten til neste år. Skulle ønske vi gjorde det iår, men får ikke viljen min :p
Så bra! Da kan du glede deg til neste år! Får en helt annen ro når man kan være hjemme. :)

God morgen.

Rolig morgen i heimen. Ungene kom seg sent i seng i går, jeg og mamma hang opp julegardinene i stua, pappa og mannen tapetserte rom til eldste, og jeg glemte klokka. Vips var den fem på åtte, de lå ikke fint i senene sine, de hadde ikke begynt å spise kveldsmat enda... Overtrøtte unger var ikke trøtt, må vite, og heller ikke sulten. Men de kom det da i seng, sovnet tvert, og sov til sju, en time lenger enn vanlig for eldste, god halvtime for yngste.

Mannen har bedt om å få sove til åtte, så jeg ligger bare stille i sengen og slapper av. Pappa kommer så mannfolka får gjøre ferdig tapeten, det er en vegg igjen. Men de holdt på til over midnatt, så han "kommer ikke _før_ ti".

Jeg burde prøve å bake en sort kaker i dag, også skal jeg og ungene ha pakkeverksted. Vi må pakke alt som skal sendes
God morgen du!
Høres ut som en effektiv lørdagskveld da!

Back
Topp