Kan jo vær. Han er en skikkelig mammadalt da og veldig koseteKænde han seg ensam kanske![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo vær. Han er en skikkelig mammadalt da og veldig koseteKænde han seg ensam kanske![]()
Usikker om gubben har smakt det men vet mamma laget det noen gangerJa de liker me alla hjemma![]()
Så koseligt da. Sånn er jenta mi på 17 Mnd. Får ju knabbt dusja før hon går runt å spør og ropar efter megKan jo vær. Han er en skikkelig mammadalt da og veldig kosete![]()
då e det på tiden han får Smaka denUsikker om gubben har smakt det men vet mamma laget det noen ganger
Veldig greit.Kjekt å ha pappa som hjelper tillkan tenka med barnet ditt blir glad nå få nytt rom
![]()
Ja er veldig koseligSå koseligt da. Sånn er jenta mi på 17 Mnd. Får ju knabbt dusja før hon går runt å spør og ropar efter meg![]()
Ja er nok detdå e det på tiden han får Smaka den![]()
Tenker å bake det jeg kaller sjokoladesprut. Dvs små kaker av kakaofarget marengs.Så kjekt med julegardiner da! Og bra dere kom så langt at tapetsering kunne gjennomføres i helga! Blir sikkert bra!
Hva skal du bake idag da?
Lycka till me peppekake bakingenI dag skal jeg prøve å bake pepperkaker med en ettåring som medhjelperegentlig så kunne jeg tenkt meg en tur i dyreparken. Men siden småen og pappaen har vært oppe flere ganger i natt. Tror jeg pappaen trenger noen timer under dyna
![]()
Brukar du ha hvitløksbrød tillJa er nok det. Kanskje vi har det til uken
Ja de vet eg. Inatt so var eg uppe bara på do.Ja er veldig koselig. Men hadde vært greit å sove litt sammenhengende på natten
![]()
Pepperkaker er nok ikke det beste for deg nå nei.Tenker å bake det jeg kaller sjokoladesprut. Dvs små kaker av kakaofarget marengs.
Det er jo ikke noe ungene kan hjelpe til med da, skulle egentlig lage pepperkaker, men den deigen ble ikke laget i går, og da trenger jeg jo mannen til å kjevle, bekkenet mitt liker ikke kjevling fant jeg ut da vi lagde julemenn.
Ja eg har en mann somVeldig greit.
Jeg og mannen har aldri tapetsert noe før, og jeg er ikke helt i stand til å bidra for tiden.
Men guttungen blir veldig glad ja. Neste prosjekt er å pusse opp (bytte farge til rosa) på rommet de nå deler, som lillesøster får for seg selv
Godmorgon ja faktigst Sovit gott. Sovna sent men var bara uppe 1 gang inatt. Ha du Sovit gott ?God morgen damer
Har dere sovet godt?![]()
Ja gjør detBrukar du ha hvitløksbrød till![]()
Så herlig daJa de vet eg. Inatt so var eg uppe bara på do.
Er vant till att barnen er oroliga og eg må Upp flera ganger.
Så de var en herlig natt før meg
Ja jeg sov ganske godt i natt. Var også oppe en gang for å gi lille litt mat. Så vi stod opp nåGodmorgon ja faktigst Sovit gott. Sovna sent men var bara uppe 1 gang inatt. Ha du Sovit gott ?
Ja de e veldigt sjelden me har Sånna netterSå herlig da. Herlig å få en god natts søvn
![]()