Skravletråd desember

I dag skal jeg prøve å bake pepperkaker med en ettåring som medhjelper :P egentlig så kunne jeg tenkt meg en tur i dyreparken. Men siden småen og pappaen har vært oppe flere ganger i natt. Tror jeg pappaen trenger noen timer under dyna :)

Kjekt å ha pappa som hjelper till :) kan tenka med barnet ditt blir glad nå få nytt rom:)
Veldig greit.

Jeg og mannen har aldri tapetsert noe før, og jeg er ikke helt i stand til å bidra for tiden.

Men guttungen blir veldig glad ja. Neste prosjekt er å pusse opp (bytte farge til rosa) på rommet de nå deler, som lillesøster får for seg selv

Så kjekt med julegardiner da! Og bra dere kom så langt at tapetsering kunne gjennomføres i helga! Blir sikkert bra!

Hva skal du bake idag da?
Tenker å bake det jeg kaller sjokoladesprut. Dvs små kaker av kakaofarget marengs.

Det er jo ikke noe ungene kan hjelpe til med da, skulle egentlig lage pepperkaker, men den deigen ble ikke laget i går, og da trenger jeg jo mannen til å kjevle, bekkenet mitt liker ikke kjevling fant jeg ut da vi lagde julemenn.

I dag skal jeg prøve å bake pepperkaker med en ettåring som medhjelper :p egentlig så kunne jeg tenkt meg en tur i dyreparken. Men siden småen og pappaen har vært oppe flere ganger i natt. Tror jeg pappaen trenger noen timer under dyna :)
Lycka till me peppekake bakingen :-)

Tenker å bake det jeg kaller sjokoladesprut. Dvs små kaker av kakaofarget marengs.

Det er jo ikke noe ungene kan hjelpe til med da, skulle egentlig lage pepperkaker, men den deigen ble ikke laget i går, og da trenger jeg jo mannen til å kjevle, bekkenet mitt liker ikke kjevling fant jeg ut da vi lagde julemenn.
Pepperkaker er nok ikke det beste for deg nå nei.
Sjokoladesprut faktisk, hi hi. Festlig navn ;)

Veldig greit.

Jeg og mannen har aldri tapetsert noe før, og jeg er ikke helt i stand til å bidra for tiden.

Men guttungen blir veldig glad ja. Neste prosjekt er å pusse opp (bytte farge til rosa) på rommet de nå deler, som lillesøster får for seg selv
Ja eg har en mann som
Kan sånt men det tar alldrig tid hjemma hos seg selv. Eg kan ej sånt :-)
Så bra då får jenta nytt rom og :-)

Back
Topp