JaÅneeeihuffda! Det er nok tenner da.. Stakkars, er så synd på de og
sikkert kjempevondt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaÅneeeihuffda! Det er nok tenner da.. Stakkars, er så synd på de og
sikkert kjempevondt..
Usj, så frekt! Det er vel ikke første gangen siden fødsel?Er det![]()
Noen som skal noe kjekt i morgen?
Ja :ODoh! Møkkabass!
Håper på å få til denne pepperkakebakingenNoen som skal noe kjekt i morgen?
Tusen takkSender en klem!
Blir Kanskje en shoppingtur. Ellers ingen planerImorgen har vi faktisk ingen planerdu da?
![]()
Nei, rundt 500 innlegg tenker jeg. Ikke blitt så mye skravling i dag som jeg hadde håpet. Målet er å være i mål innen onsdag. Etter da blir det ganske mye travlere her, med bursdager, julebord, familiebesøk, barselsbesøk og så er det plutselig jul.Det håper jeg og. Er du langt unna?![]()
Tusen takkDet skjønner jeg godt.
Masse lykke til
Ja!De blir herligt nær dere flyttar å slipper de. Bassen
Er det..Usj, så frekt! Det er vel ikke første gangen siden fødsel?
Det høres koselig utHåper på å få til denne pepperkakebakingen
I morgen er det julelunsj hos søstra mi, og så pynting av tre!Noen som skal noe kjekt i morgen?
Jaså noe fremme nede i gommen. Noe som stakk litt opp. Men ikke spisst enda. Må være tanna. Alle tegna er der. Så håper ikveld var den verste biten. For blir det verre vet jeg ikke hva jeg gjør :S
Det kan gå med tempo her inneNei, rundt 500 innlegg tenker jeg. Ikke blitt så mye skravling i dag som jeg hadde håpet. Målet er å være i mål innen onsdag. Etter da blir det ganske mye travlere her, med bursdager, julebord, familiebesøk, barselsbesøk og så er det plutselig jul.![]()
Og fikk nettopp vite at svigermor visst har planlagt å være her fra 20.-25.desember.merker jeg er sliten allerede.
![]()
Drømmen ble virklighet her i høst for oss. Føles helt perfekt!Årh! Det er drømmen!![]()
Ånei, kondolerer. Kunne jo holdt seg vekke i desember og liksågodt. :SEr det..
Så kjektI morgen er det julelunsj hos søstra mi, og så pynting av tre!du da?
Stor klemEr det..
Drømmen ble virklighet her i høst for oss. Føles helt perfekt!
På den andre siden, den første er alltid vers, så greit den kom før jeg skal tilbake i jobb i januar, og før julÅnei, kondolerer. Kunne jo holdt seg vekke i desember og liksågodt. :S