Pisseregn og stiv kuling.Ja vædret ja. Stort sett bara pissregn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pisseregn og stiv kuling.Ja vædret ja. Stort sett bara pissregn
N soverhun får siste jeksel. Krysser fingrene for null bass nå !!!!
![]()
Doh! Møkkabass!Bass .....
Jepp. Jula kommer brått snikende innpåTror det kommer til å bli litt sånn for oss alle sammen. Og sånn må det nesten være!
Sov godt og god bedring!Natta folkens, dette håndleddet orker ikke noe mer skriving
Det skjønner jeg godt.Starter visning på nyåret men først takstmann på leiligheten her. Orker ikke nå midt i jul og nyttår![]()
Hvor skall dere??Vi drar 23.des
Takk som spørSå hyggelig
Ja det har jeg i grunn, gikk i grunn fort hele november
Hvordan går det med deg?
Har ihvertfall vært sånn med mi. Litt ekstra ømt like før det bryter gjennom.Ååh. Nå får jeg litt håp![]()
Mhm ..... Jeg er var på lyder som gravid og![]()
Er det tanta som er kommet?Skjønte hvorfor jeg brått har vært så full av energi, sur, lite skravle lysten og triste de siste dagene.
Da var friheten over for denne gang, fått besøk![]()
De blir herligt nær dere flyttar å slipper de. BassenEn nabo jeg gjerne skulle ha flådd! Holdt på i snart en uke. Blir gal jeg :O
Krysser fingre og tær for at det er det som skjer her ogHar ihvertfall vært sånn med mi. Litt ekstra ømt like før det bryter gjennom.![]()
Jepp. Blir koselig da. Håper alle som går inn for det klarer å komme i mål.Jepp. Jula kommer brått snikende innpå![]()
Krysser sammen med deg jeg!Krysser fingre og tær for at det er det som skjer her og![]()
Ja.. og flaskenekt. Slitt med å få i henne mme. Men spiser av skje som en foss. Knallrød i kinna, og bare sutrende og snurper igjen leppa om flasketuten nærmer segmåtte gi paracet for å roe henne slik at hun fikk sove. Stakkars jenta mi var jo utslitt
våkna hylende klokka 20 etter å ha sovet en time
![]()
Er detEr det tanta som er kommet?
Det håper jeg og. Er du langt unna?Jepp. Blir koselig da. Håper alle som går inn for det klarer å komme i mål.![]()
Veeet, been there!
Er nå lykkelig i enebolig! Thank god !!
Sender en klem!Skjønte hvorfor jeg brått har vært så full av energi, sur, lite skravle lysten og triste de siste dagene.
Da var friheten over for denne gang, fått besøk![]()