Skravletråd desember

Haha. Sender gubben på butikken for å kjøpe blondebånd til sying, zalo, kaffekapsler, bleier og noen smoothieposer til frøkna med eple og pære.

Utrolig nok kommer han kjem med blondebånd. Og zalo

Men hvor ble det av resten da?
Haha:P mistet det på veien?!:P

Her ville ikke mini sove lur nummer 2 i dag så det tok meg 5 minutter å legge han :)
De eldste tar mannen seg av.

Skulle egentlig ha bakt pepperkaker, men det ble det ikke tid til, så tar det i morgen.
Har ryddet, vasket og handlet
Ja de pleier ta 5 min jenta min og visst hon ikkje had hviler middag. Herligt nær de går så fort. Du har vart og var flink og effektiv idag

Så kjekt å komma hem:-) går det bra me
Dere
Ja, det går bra med oss. Utrolig godt å komme hjem til eget hus.

Katten er veldig nysgjerrig og en smule sjalu [emoji14] Hun er fremdeles ikke helt voksen enda, og veldig mammajente [emoji14] så i sted kjentes det ut som jeg hadde tvillinger, da hadde jeg både baby og katt liggende oppå brystet.

Ja, det går bra med oss. Utrolig godt å komme hjem til eget hus.

Katten er veldig nysgjerrig og en smule sjalu [emoji14] Hun er fremdeles ikke helt voksen enda, og veldig mammajente [emoji14] så i sted kjentes det ut som jeg hadde tvillinger, da hadde jeg både baby og katt liggende oppå brystet.
Haha så søtt :-) koseligt. Kjekt å höra att de går bra med er

Kanske de er
Det som har plaget henne att hon har vart
Så orolig
Ja. Tror nok det. Hun er irritabel enda og vrien. Så får se om den bryter helt frem snart. Kjenner ikke noen spesifikk "spiss", men ser det er noe der.

Back
Topp