HahaHaha. Sender gubben på butikken for å kjøpe blondebånd til sying, zalo, kaffekapsler, bleier og noen smoothieposer til frøkna med eple og pære.
Utrolig nok kommer han kjem med blondebånd. Og zalo
Men hvor ble det av resten da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaHaha. Sender gubben på butikken for å kjøpe blondebånd til sying, zalo, kaffekapsler, bleier og noen smoothieposer til frøkna med eple og pære.
Utrolig nok kommer han kjem med blondebånd. Og zalo
Men hvor ble det av resten da?
Haha., det er ikke jegÅh, jeg er lettere sjokkert.![]()
Yeei, grattis med det!Nei, kan jo ikke det
Er på 13plass sist jeg sjekka nå![]()
Du førtjænnar detJa den skal nytes![]()
Ja, men det er vel stress over alt i disse tiderStress å vara frisør hører eg. Du får hvila deg nå![]()
Ja de pleier ta 5 min jenta min og visst hon ikkje had hviler middag. Herligt nær de går så fort. Du har vart og var flink og effektiv idagHer ville ikke mini sove lur nummer 2 i dag så det tok meg 5 minutter å legge han
De eldste tar mannen seg av.
Skulle egentlig ha bakt pepperkaker, men det ble det ikke tid til, så tar det i morgen.
Har ryddet, vasket og handlet
Du er lenger opp enn megHaha., det er ikke jeg![]()
Ja de har du rett iJa, men det er vel stress over alt i disse tider![]()
HihiJeg også!![]()
Ja, det går bra med oss. Utrolig godt å komme hjem til eget hus.Så kjekt å komma hemgår det bra me
Dere
Hva gjorde du da?:O er liksom avhengig av at hun tar den flaska...Jepp, min mellomste nektet plutselig da han var 6 mnd!![]()
Haha så søttJa, det går bra med oss. Utrolig godt å komme hjem til eget hus.
Katten er veldig nysgjerrig og en smule sjalu [emoji14] Hun er fremdeles ikke helt voksen enda, og veldig mammajente [emoji14] så i sted kjentes det ut som jeg hadde tvillinger, da hadde jeg både baby og katt liggende oppå brystet.
Hon vill ju ta flaskan tillbacks när hon verkligen e sylten.Hva gjorde du da?:O er liksom avhengig av at hun tar den flaska...
Så bra. Va hade dere för middagDet var godt med middag![]()
Man skulle tro detHahamistet det på veien?!
![]()
Ja. Tror nok det. Hun er irritabel enda og vrien. Så får se om den bryter helt frem snart. Kjenner ikke noen spesifikk "spiss", men ser det er noe der.Kanske de er
Det som har plaget henne att hon har vart
Så orolig
Du kan jo ikke rykke nedover?!Jeg rykker stadig nedover på lista. Dere skravler så fæltmå vel få satt av litt tid til skravling i kveld jeg også
![]()
Velkommen hjemEndelig hjemme!
Ikke røre meg i sofaHva er planene deres for kvelden da?![]()