Skravletråd desember

Dagen har gått I hundre. Mye å gjøre på jobb , rett hjemme en kjapp tur også ut på en hyggelig middag med et vennepar og barna våre :) nå hviler jeg litt på sofaen mens tuppa og pappen bygger litt Lego :) noen har akkurat fått øynene opp for smålego :)
Stress å vara frisør hører eg. Du får hvila deg nå :-)

Hei og hopp hvordan går det med dere.
Har har det vært fult kjør i hele dag.
Har en liten pause nå før kjøkkentjeneste
Hei hei her har de vart mye å gjør hela dagen. Allt fra baka kaker. Vaska klær dusja barn. Bretta klær mm alt
Før mye idag . Har selv tatt en pause i soffan nu før en legger minste :-)

Netthandelen av alle steder! 240 kr! :D
4ac6c8ee7bf14246c28adf0e58c0ad64

Sånn så den ut etter vi satte den opp! :D
Hvor kjøpte du din nisse?
Så kul den var!!:D

Så irriterende. Gubben ble ringt etter fra utestedet han har arbeidet på om han ikke skulle på jobb i helgen. Sier han har sagt opp og hadde siste arbeidshelg i november. Det hadde tydeligvis ikke de fått med seg og de hadde ikke folk å ta av da flere hadde dratt på "fylletur" til nabobyen 1 time unna og ble borte hele helgen. Han eier stedet hadde til og med spurt han som er ansvarlig for vaktene om han hadde kontroll på helgen og jada det hadde han, han hadde tom pratet med gubben og han skulle jobbe (noe han ikke har gjort). Så de spurte så fint om ikke gubben kunne jobbe i kveld for ingen av de så var reist vekk var interessert i komme tilbake for å jobbe i kveld.
Så kjedelig da:( sa han ja??

Haha. Sender gubben på butikken for å kjøpe blondebånd til sying, zalo, kaffekapsler, bleier og noen smoothieposer til frøkna med eple og pære.

Utrolig nok kommer han kjem med blondebånd. Og zalo

Men hvor ble det av resten da?
Oghhh den kjænner eg igjen. Skjer hos oss hela tiden

Hei hei her har de vart mye å gjør hela dagen. Allt fra baka kaker. Vaska klær dusja barn. Bretta klær mm alt
Før mye idag . Har selv tatt en pause i soffan nu før en legger minste :)
Her ville ikke mini sove lur nummer 2 i dag så det tok meg 5 minutter å legge han :)
De eldste tar mannen seg av.

Skulle egentlig ha bakt pepperkaker, men det ble det ikke tid til, så tar det i morgen.
Har ryddet, vasket og handlet

Back
Topp