Skravletråd desember

Yes vi ble nesten ferdig med julegavene :D tar resten en annen dag :p now we go home :D

Haha, ja, da viser de tydelig at du ikke er viktig for dem i det hele tatt. Har også ei som sitter konstant med telefonen i hånda når vi er sammen, trykker og surfer og snapper. Men sender jeg sms til henne, så tar det gjerne dagesvis før hun svarer. :rolleyes:
Åååå sånn blir jeg så sint av !!!!

Haha! Ja, det er virkelig frustrerende. :p
Kan heller dra hjem med seg. Jeg sluttet med jentekveld da alle uten om 2 pluss meg satt med tlf :O vi var til sammen 8 stk.... Og MANGE av mine venninner er ikke flink å ta kontakt med meg :/

Haha, ja, da viser de tydelig at du ikke er viktig for dem i det hele tatt. Har også ei som sitter konstant med telefonen i hånda når vi er sammen, trykker og surfer og snapper. Men sender jeg sms til henne, så tar det gjerne dagesvis før hun svarer. :rolleyes:
Hyggelig da.. [emoji14]

Herlighet. Har forstått at det er ganske mye forskjellig ute og går i utelivsbransjen, men det høres jo bare helt forferdelig ut. Sa han ja, eller hva ble det til?
Ja gubben ble temmelig lei på slutten. Han sa ja så håper de holder seg i skinnet i kveld

Kan heller dra hjem med seg. Jeg sluttet med jentekveld da alle uten om 2 pluss meg satt med tlf :O vi var til sammen 8 stk.... Og MANGE av mine venninner er ikke flink å ta kontakt med meg :/
Sånt er så kjipt! Skjønner godt du ikke gadd mer.

Ja hehe :D eneste som irriterte meg var alle disse menneskene som stopper opp overalt for å slå av en prat :p til og med forran rullebåndet :eek:
Ja, jeg er såååå enig. Jeg er jo ikke rolig på stappfulle kjøpesentre i det hele tatt. Kan synes at det er koselig, men har også lyst til å være effektiv. Hvorfor skal noen stoppe opp og sperre? :stop:

Ja, jeg er såååå enig. Jeg er jo ikke rolig på stappfulle kjøpesentre i det hele tatt. Kan synes at det er koselig, men har også lyst til å være effektiv. Hvorfor skal noen stoppe opp og sperre? :stop:
Ja det er nettopp det :p folk sperrer veien :o men jeg bare triller på jeg ;) har skjønt at enkelte ikke liker barnevogner :p jeg overhørte en idag "det er så jævla mange barnevogner her, barnevogner burde forbys på kjøpesentere" :p ja jøss tenkte jeg ;)

Ja det er nettopp det :p folk sperrer veien :eek: men jeg bare triller på jeg ;) har skjønt at enkelte ikke liker barnevogner :p jeg overhørte en idag "det er så jævla mange barnevogner her, barnevogner burde forbys på kjøpesentere" :p ja jøss tenkte jeg ;)
Hva?laughing4 Forbys på kjøpesentere? Det var da voldsomt. Kan jo være enig at det kan bli litt trangt enkelt steder, men tenker jo at det stort sett er verre for den som må slite med å komme frem med barnevogn. :confused2 Den personen liker nok ikke kjøpesentre i utgangspunktet.

Ja det er nettopp det :p folk sperrer veien :o men jeg bare triller på jeg ;) har skjønt at enkelte ikke liker barnevogner :p jeg overhørte en idag "det er så jævla mange barnevogner her, barnevogner burde forbys på kjøpesentere" :p ja jøss tenkte jeg ;)
Seriøst?:O folk altså.. :p skal vi bare forby rullestoler og siden de tar mer plass enn et menneske som går?:p

Back
Topp