Må nok detDu får stramme han opp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må nok detDu får stramme han opp![]()
Ja er glad nåSå bra at alt så fint ut![]()
Ja skal på babysvømming først og får ta det rett etterpåDu får heller ta turen ut litt tidlig da![]()
Høres ut som du har planen klarJa skal på babysvømming først og får ta det rett etterpå. Tar meg 5 min å kjøre til nærmeste kjøpesenter fra babysvømmingen
![]()
Det skjønner jeg godtJa er glad nå![]()
Har lagt helt på streken helt frem til de siste 4 ukene. Da ble målet plutselig over. De på føden spurte meg om jeg har hatt svangeskapsdiabetes. Mulig jeg hadde det på slutten i såfall. Tok aldri belastningstest siden blodsukkeret ble målt til å være innenfor normalen to timer etter at jeg spiste.Greit at mannen fikk være med da![]()
Første og siste målte symfysemål var når jeg var 21+3, da var den 22cm. Har du hatt høye mål?
Hvilken musikk?Folk på t-banen må tro jeg er lei meg for musikken gjør at jeg får tårer i øyne og nesten griner![]()
Idag har jeg vært på kafe med venninnene mineGodmorgon fredag wow det e helgVa har dere før planer idag??
Hører hun nesten ingenting?Her er det frokost og barnetv, stakkars tuppa klager på at hun ikke hører tven... og sitter oppå den...Etter øreskylling og 2 uker på antibiotika burde hun vel begynne å høre bedre om det var det som var problemet? :/
Vi blir så frustrerte alle samme![]()
Hihi. Ikke der enda. Ifølge siste oppdatering mangler jeg 93 innleggDu får se og komme deg over 3000 iallefall før du begynner!eller er du allerede der nå kanskje?
Har vært på kafe idag. Og kjøpt leker til frøkna mi. Tror hun kjeder seg med de hun har. Så ble noe hun kan slå på som lager både lyd og lysGod morgen folkens! Var deilig å legge seg tidlig! Helt utkjørt av å handle juletre altså. Gjorde litt annet og altså, men merker det begynner å bli tungt å traske rundt, spesielt på betonggulv. Men fredag! Hvilke planer har dere?
Åja, ja; jeg er jo over streken nå, men jordmor sa det ville endre seg til neste gangHar lagt helt på streken helt frem til de siste 4 ukene. Da ble målet plutselig over. De på føden spurte meg om jeg har hatt svangeskapsdiabetes. Mulig jeg hadde det på slutten i såfall. Tok aldri belastningstest siden blodsukkeret ble målt til å være innenfor normalen to timer etter at jeg spiste.
Haha! Satser på det. Hadde jo ikke tatt seg ut å gå med brun stelleveske til svarte støvletter liksom.Tenk om du vinner den andre storksaken også da, OrlyDa kan du være fancy og bytte etter hvilke sko du har på deg
![]()
Så bra at alt så godt ut!Da har vi vært på tidlig ul. Ett fint bankende hjerte og hun kunne bare finne 1 inni der
![]()
Flink du er !God morgen forresten![]()
Nå har jeg vasket stua![]()
Hvorfor spurte de om svangerskapsdiabetes? Pga symfysemålene som steg på slutten?Har lagt helt på streken helt frem til de siste 4 ukene. Da ble målet plutselig over. De på føden spurte meg om jeg har hatt svangeskapsdiabetes. Mulig jeg hadde det på slutten i såfall. Tok aldri belastningstest siden blodsukkeret ble målt til å være innenfor normalen to timer etter at jeg spiste.
Så herlig ♡ håper ul gikk braKjenner lille nurket i magen mens jeg venter![]()
Oioi! Det klarer du jo idag!Hihi. Ikke der enda. Ifølge siste oppdatering mangler jeg 93 innlegg:
Wow. Superbra ;DJeg kom over 2000 i går kveld![]()
Er jo mange som er over streken uten at det har noe å si, ja. Det kan jo liksågodt være fostervann.Åja, ja; jeg er jo over streken nå, men jordmor sa det ville endre seg til neste gang [emoji14]