Kos dere på avslutningenInnom etter å ha vært i bhg på Lucia feiring. Så hjem og pakke for meg og vesla og ferdig pakket bil. Nå slappe av før avslutning på kurs/skole.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere på avslutningenInnom etter å ha vært i bhg på Lucia feiring. Så hjem og pakke for meg og vesla og ferdig pakket bil. Nå slappe av før avslutning på kurs/skole.![]()
Så koselig, virker hun fornøyd?Har vært på kafe idag. Og kjøpt leker til frøkna mi. Tror hun kjeder seg med de hun har. Så ble noe hun kan slå på som lager både lyd og lyshva har du gjort?
Ja, det hadde blitt kriseHaha! Satser på det. Hadde jo ikke tatt seg ut å gå med brun stelleveske til svarte støvletter liksom. [emoji14]
Ååh. Nå savner jeg å være gravid ♡Ligger på sofan å ser prinsen i magen som sparkar. Sparkarna er synlige nå Utanfør magen![]()
Satser på detEr jo mange som er over streken uten at det har noe å si, ja. Det kan jo liksågodt være fostervann.
Ca 85 nå. Burde gåTar du lett i løpet av dagen![]()
Godt babyverden holder meg med dyre vaner, så slipper vi å gå personlig konkurs.Ja, det hadde blitt krise![]()
Å slkravle her inne mener du?Neidamen er nå kjekt syns jeg også
![]()
Nei, pga størrelsen på babyen da han kom ut. Sikkert litt pga de så at storesøstrene ikke var så store også (det står mål på helsekortet mitt).Hvorfor spurte de om svangerskapsdiabetes? Pga symfysemålene som steg på slutten?
Jepp så får bare gå kjapt inn og ut igjen så vi slipper det verste rushetHøres ut som du har planen klar![]()
Skal bli godt å se deg krysse målstreken!Ca 85 nå. Burde gå![]()
Ja alltid godt å få bekreftet at alt står bra tilDet skjønner jeg godt![]()
Det gjør ikke jeg!! HahaÅåh. Nå savner jeg å være gravid ♡
Ja er fornøyd nåSå bra at alt så godt ut!
ÅjaNei, pga størrelsen på babyen da han kom ut. Sikkert litt pga de så at storesøstrene ikke var så store også (det står mål på helsekortet mitt).
Spørs om det fortsetter i samme bane da. Om du havner på luksusfellen, så synes jeg du skal skylde på BV [emoji14]Godt babyverden holder meg med dyre vaner, så slipper vi å gå personlig konkurs. [emoji14]
Nå kan du bare slappe av og nyte helga.Ja er fornøyd nå![]()
Veldig fornøyd med detWow. Superbra ;D
Ja kan detNå kan du bare slappe av og nyte helga.
Ja, det er en av bivirkningene av S.diabetes.Åja [emoji14] men gir svangerskapsdiabetes store babyer? Visste ikke det jeg [emoji14]