Skravletråd desember

Ja skal på babysvømming først og får ta det rett etterpå :-). Tar meg 5 min å kjøre til nærmeste kjøpesenter fra babysvømmingen:-)
Høres ut som du har planen klar:)

Greit at mannen fikk være med da :)
Første og siste målte symfysemål var når jeg var 21+3, da var den 22cm. Har du hatt høye mål?
Har lagt helt på streken helt frem til de siste 4 ukene. Da ble målet plutselig over. De på føden spurte meg om jeg har hatt svangeskapsdiabetes. Mulig jeg hadde det på slutten i såfall. Tok aldri belastningstest siden blodsukkeret ble målt til å være innenfor normalen to timer etter at jeg spiste.

Her er det frokost og barnetv, stakkars tuppa klager på at hun ikke hører tven... og sitter oppå den...Etter øreskylling og 2 uker på antibiotika burde hun vel begynne å høre bedre om det var det som var problemet? :/
Vi blir så frustrerte alle samme :(
Hører hun nesten ingenting?:(

God morgen folkens! Var deilig å legge seg tidlig! Helt utkjørt av å handle juletre altså. Gjorde litt annet og altså, men merker det begynner å bli tungt å traske rundt, spesielt på betonggulv. Men fredag! Hvilke planer har dere?
Har vært på kafe idag. Og kjøpt leker til frøkna mi. Tror hun kjeder seg med de hun har. Så ble noe hun kan slå på som lager både lyd og lys :) hva har du gjort?

Har lagt helt på streken helt frem til de siste 4 ukene. Da ble målet plutselig over. De på føden spurte meg om jeg har hatt svangeskapsdiabetes. Mulig jeg hadde det på slutten i såfall. Tok aldri belastningstest siden blodsukkeret ble målt til å være innenfor normalen to timer etter at jeg spiste.
Åja, ja; jeg er jo over streken nå, men jordmor sa det ville endre seg til neste gang :p

Hvorfor spurte de om svangerskapsdiabetes? Pga symfysemålene som steg på slutten?

Back
Topp