Tar du lett i løpet av dagen100 innlegg nå til mål![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar du lett i løpet av dagen100 innlegg nå til mål![]()
Skjønner denGubbis kom plutselig hjem også skulle 15 åringen ha litt hjelp.
Nå er det natt for meg også![]()
Har ikke spotify lengreHehe, tror det er den eneste han kan
Du kan finne den på spotify![]()
NeidaHihii. Tror ikke noen regner med du er skravlete her inn nå![]()
Så braGod morgen. Fått sove helt til 06.45 her
. Håper vi nå begynner å få denne søvnen til mini på bedring
. Tydeligvis i ferd med å klare å finne søvnen selv på kvelden og sove til halv 7-7.. Nå gjenstår det bare å få han til å sove hele natten i egen seng
. Og å sovne på dagtid uten at vi må trille vognen i hel
![]()
God morgenGod morgen alle sammen
Håper dere får en fin dag
Morn! Ja, det ble litt igår. Nok til at jeg snart er i målGod morgen jenter, flinke dere var til å skravle i går
Stakkars lille daHer er det frokost og barnetv, stakkars tuppa klager på at hun ikke hører tven... og sitter oppå den...Etter øreskylling og 2 uker på antibiotika burde hun vel begynne å høre bedre om det var det som var problemet? :/
Vi blir så frustrerte alle samme![]()
Utrolig koselig å ha termin på julaften da. ❤ men kan tenke meg det er litt vanskelig å planlegge så veldig i år!Ja, det er det![]()
yes fikk 3 smakebiter i gårJa. Det tviler jeg ikke på![]()
Var oppe 6:50. Sovit oki fast eg sommna seint.
HeiHei på dere![]()
Fin start på dagen?
Her våknet snuppa først halv 4 i natt for pupp og sov videre til halv 7 så pupp..så stod vi opp halv ni![]()
Her får vi besøk om ikke alt for lenge så er det luciafeiring i barnehagen i dag![]()
ja tror det kan være noeHøres spennende ut ja![]()
God formiddagGod morgen jenter!
ååhh bekken eller noe ?:/Hei
Ikke så alt for lenge siden jeg har stått opp. Sliter litt med formen for tida:/
Koselig med lucia i barnehagen da![]()
Ja, det er veldig koseligUtrolig koselig å ha termin på julaften da. ❤ men kan tenke meg det er litt vanskelig å planlegge så veldig i år!![]()
Nei, det er svimmel og hodepine :/ååhh bekken eller noe ?:/
Ja veldigGleder meg. Så hvite klær på i barnehagen i dag
![]()
God formiddagGod morgen folkens! Var deilig å legge seg tidlig! Helt utkjørt av å handle juletre altså. Gjorde litt annet og altså, men merker det begynner å bli tungt å traske rundt, spesielt på betonggulv. Men fredag! Hvilke planer har dere?