Skravletråd desember

God morgen :-). Fått sove helt til 06.45 her:-). Håper vi nå begynner å få denne søvnen til mini på bedring:-). Tydeligvis i ferd med å klare å finne søvnen selv på kvelden og sove til halv 7-7.. Nå gjenstår det bare å få han til å sove hele natten i egen seng:-). Og å sovne på dagtid uten at vi må trille vognen i hel:-)
Så bra :D dette går iallefall fremover :D

Hei på dere:)
Fin start på dagen:)?
Her våknet snuppa først halv 4 i natt for pupp og sov videre til halv 7 så pupp..så stod vi opp halv ni:D

Her får vi besøk om ikke alt for lenge så er det luciafeiring i barnehagen i dag:D

Her er det frokost og barnetv, stakkars tuppa klager på at hun ikke hører tven... og sitter oppå den...Etter øreskylling og 2 uker på antibiotika burde hun vel begynne å høre bedre om det var det som var problemet? :/
Vi blir så frustrerte alle samme :(
Stakkars lille da:(
Kanskje lege bør se på henne igjen?

Hei på dere:)
Fin start på dagen:)?
Her våknet snuppa først halv 4 i natt for pupp og sov videre til halv 7 så pupp..så stod vi opp halv ni:D

Her får vi besøk om ikke alt for lenge så er det luciafeiring i barnehagen i dag:D
Hei:)
Ikke så alt for lenge siden jeg har stått opp. Sliter litt med formen for tida:/
Koselig med lucia i barnehagen da:)

Hei:)
Ikke så alt for lenge siden jeg har stått opp. Sliter litt med formen for tida:/
Koselig med lucia i barnehagen da:)
ååhh bekken eller noe ?:/

Ja veldig:) Gleder meg. Så hvite klær på i barnehagen i dag:D

Utrolig koselig å ha termin på julaften da. ❤ men kan tenke meg det er litt vanskelig å planlegge så veldig i år! :p
Ja, det er veldig koselig :)
Vi må nesten bare se an og ta det som det kommer :)

ååhh bekken eller noe ?:/

Ja veldig:) Gleder meg. Så hvite klær på i barnehagen i dag:D
Nei, det er svimmel og hodepine :/
Har fått høyt blodtrykk den siste tida.

God morgen folkens! Var deilig å legge seg tidlig! Helt utkjørt av å handle juletre altså. Gjorde litt annet og altså, men merker det begynner å bli tungt å traske rundt, spesielt på betonggulv. Men fredag! Hvilke planer har dere?
God formiddag:D
Jeg er en kjapp tur i byen før jeg må hjem og bake til barneselskap i morgen!

Back
Topp