Skravletråd desember

Jeg drikker bare kaffe om det er bailys i den og det passer seg vel ikke akkurat nå :P
Hva skal dere gjøre for å jule dere da?

Skulle egentlig møte ei venninne til lunsj men det ser ikke ut til å bli noe. Men så skal jeg på julegave shopping i ettermiddag :)
Haha, nei, må kanskje vente til etter tolv for slikt. :rolleyes:
Vi skal bake litt påfyll av julekaker, ettersom det begynner å bli litt slunkent i boksene. Og så skal vi lage dorullnisser, flette hjertekurver og lage lenker. :p jeg er jo så julete, at jeg synes dorullnisser er utrolig sjarmerende. :p
Gøy med julegaveshopping! Har du mange igjen?

Haha, nei, må kanskje vente til etter tolv for slikt. :rolleyes:
Vi skal bake litt påfyll av julekaker, ettersom det begynner å bli litt slunkent i boksene. Og så skal vi lage dorullnisser, flette hjertekurver og lage lenker. :p jeg er jo så julete, at jeg synes dorullnisser er utrolig sjarmerende. :p
Gøy med julegaveshopping! Har du mange igjen?

Jeg var redd for det ja, så får vel kanskje satse på en dusj og litt husarbeid å våkne på istedenfor :P

Det hørtes veldig koselig ut da, og dorullnisser kan være søtt det :)

Har 2 som ikke er begynt på og noen som mangler litt smått. Har jo ønska meg alt jeg kan komme på at lillebror trenger av noen andre så ble brått litt usikker på hva jeg skal gi men litt ull kan nok aldri bli feil tenker jeg :)

Jeg var redd for det ja, så får vel kanskje satse på en dusj og litt husarbeid å våkne på istedenfor :P

Det hørtes veldig koselig ut da, og dorullnisser kan være søtt det :)

Har 2 som ikke er begynt på og noen som mangler litt smått. Har jo ønska meg alt jeg kan komme på at lillebror trenger av noen andre så ble brått litt usikker på hva jeg skal gi men litt ull kan nok aldri bli feil tenker jeg :)
Haha, en dusj pleier å gjøre susen og! :D
Ull får man aldri for mye av! Hvor gammel er lillebror?

Tidligere ville ikke lille U sovne dersom vi ikke var i rommet, han ble ensom.
Nå må vi ut for at han skal sovne, han syns det var fryktelig gøy at pappa var der.
Jeg vekket mannen og sendte han i seng , ga kos til gutten og så gikk jeg på badet.
Når jeg var ferdig på badet sov alle
Så bra :-) U visste att du var i huser så han roa seg kanske me det å somna

God morgen! Idag slutter vesla tidlig på skolen, klokken 12. Så da skal vi bake litt og lage litt julepynt, tenker jeg. Så slappe av eller få besøk av ei venninne av henne. Du da?
Håller på å ska vaska litt i gjæst rummet idag. Har børjar me å vaska dyner og puter. Eller kanske en tur till butiken visst vædret Håller seg fint

Back
Topp