God morgenGod morgen jenter, flinke dere var til å skravle i går
Hadde du en morsom kveld??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen jenter, flinke dere var til å skravle i går
God morgen ThereseGod morgen!*gjesp*
Haha, nei, må kanskje vente til etter tolv for slikt.Jeg drikker bare kaffe om det er bailys i den og det passer seg vel ikke akkurat nå![]()
Hva skal dere gjøre for å jule dere da?
Skulle egentlig møte ei venninne til lunsj men det ser ikke ut til å bli noe. Men så skal jeg på julegave shopping i ettermiddag![]()
God morgen
Ha en flott dag du også!
Vi har spist Luciafrokost i barnehagen viNei, kanskje vi skal finne oss litt frokost![]()
God morgenGodmorgon fredag wow det e helgVa har dere før planer idag??
Haha, nei, må kanskje vente til etter tolv for slikt.
Vi skal bake litt påfyll av julekaker, ettersom det begynner å bli litt slunkent i boksene. Og så skal vi lage dorullnisser, flette hjertekurver og lage lenker.jeg er jo så julete, at jeg synes dorullnisser er utrolig sjarmerende.
Gøy med julegaveshopping! Har du mange igjen?
Jeg storkoste megGod morgen
Hadde du en morsom kveld??
Her sendte jeg mannen på detVi har spist Luciafrokost i barnehagen vi![]()
Haha, en dusj pleier å gjøre susen og!Jeg var redd for det ja, så får vel kanskje satse på en dusj og litt husarbeid å våkne på istedenfor
Det hørtes veldig koselig ut da, og dorullnisser kan være søtt det
Har 2 som ikke er begynt på og noen som mangler litt smått. Har jo ønska meg alt jeg kan komme på at lillebror trenger av noen andre så ble brått litt usikker på hva jeg skal gi men litt ull kan nok aldri bli feil tenker jeg![]()
Haha, en dusj pleier å gjøre susen og!![]()
Ull får man aldri for mye av! Hvor gammel er lillebror?
Så braTidligere ville ikke lille U sovne dersom vi ikke var i rommet, han ble ensom.
Nå må vi ut for at han skal sovne, han syns det var fryktelig gøy at pappa var der.
Jeg vekket mannen og sendte han i seng , ga kos til gutten og så gikk jeg på badet.
Når jeg var ferdig på badet sov alle
Håller på å ska vaska litt i gjæst rummet idag. Har børjar me å vaska dyner og puter. Eller kanske en tur till butiken visst vædret Håller seg fintGod morgen! Idag slutter vesla tidlig på skolen, klokken 12. Så da skal vi bake litt og lage litt julepynt, tenker jeg. Så slappe av eller få besøk av ei venninne av henne. Du da?
Ska vaska gjæst rummet idag. Får ju besøk me jul tenke de e lika bra og børja gjør littGod morgen til deg også.
Ingen planer for dagen, du da?
Jasså . De kanske er bara en periode han harDe første månedene kunne vi sove til rundt 9. Så begynte han å våkne i 6 tiden:-/
Nja så der.Neei!!!håper det er bedre nå!
Må en liten tur i butikken etter hvert jeg også.Ska vaska gjæst rummet idag. Får ju besøk me jul tenke de e lika bra og børja gjør littEn tur till butik og Fretex visst vædret Håller seg.
De e der men ikke lika myeÅnei, hvordan er den idag?
Var oppe 6:50. Sovit oki fast eg sommna seint.Ja, har egentlig det..men ble ikke lengre enn vanligDu da?
Ok, ja, da er det jo iallefall veldig kjekt å ha litt skift!Nei man gjør ikke dethan blir 5 mnd i romjula
![]()