Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du fødte i går.Hehe! Høres litt ut som meg, duSamboeren min har spurt meg sånn ca 5 ganger "er du glad du er ferdig?" nå etter at jeg fødte i går [emoji14]
JaStas å bli storesøster og stas å bli foreldre igjen ❤Gratulerer så mye! Har det vært en lang vei? Delte dere med alle og en hver sist?
TakkDu fødte i går.
Gratulerer så mye
Mannen tar juleferie fra om med neste uke og vi skal lage jul i husetSkjer det noe spennende neste uke?![]()
Greit å ikke ta den helt ut ogsåVar hjemme litt over midnatt, så ikke så veldig
Ja men ofte sjekker de for propp førstEller rett og slett væske i mellomøret. Noen ganger må man ha dren for å få det ut.
Kunne tenkt meg det her ogsåHer er det vindstille, et par minus og sol fra skyfri himmel
Gratulerer så myeHihi. Takk![]()
Formen er bra hos babyen. Jeg er sliten og har vondt i bekken og rygg. Går seg nok til etter hvert. Bekkenet mitt har jo vært helt skakkjørt de siste mnd, og fødselen gjorde vel ikke saken noe bedre. Har sånn ca 0 kjernemuskulatur [emoji14], så er vel derfor ryggen ikke er helt i 100. MEN ellers er alt OK med mine kvinnelige nedre deler, og der priser jeg meg lykkelig over [emoji14]
Lucky youJepp, denne! ❤
Takk for detGratulerer med det![]()
TakkGratulerer så mye![]()
Kos deg masseMøte venninner på et etterlengtet kafebesøk. Skravles senere![]()
Så deilig med tidlig juleferieMannen tar juleferie fra om med neste uke og vi skal lage jul i huset
Er vel fort tyngre når man har små fra før også..Ja prövar. Syns det er tung denne gang,
Oi gratulererDen brune storksak stelleveska! :O
Har jo sikla på den lenge, men ikke hatt råd!skal pakke den inn og legge den under treet!
Hva har brokkoli med å vaske håret å gjøre?F hadde visst ikke lyst på brokkoli idag*vaske håret*
Hoho er det en sånn dagF hadde visst ikke lyst på brokkoli idag*vaske håret*
Huff da:/Pause!
Fikk superdårlig start på dagen