Så bra at alt så fint ut i dagHihi vi holder det hemmelig, men siden det er anonymt forumgutt 75-80% gutt
ser det på øverste bilde
]
Gratulerer med en liten gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at alt så fint ut i dagHihi vi holder det hemmelig, men siden det er anonymt forumgutt 75-80% gutt
ser det på øverste bilde
]
Uff, tungt!men godt spira sitter nå!
Hvor langt på vei?
JaHehe! Gratulerer med gutt![]()
Jepp glad for detVeldig bra dere blir godt tatt vare på, 28. det er ikke lenge til![]()
JaSå bra at alt så fint ut i dag
Gratulerer med en liten gutt![]()
Sov godtNå ska eg legge Meg till å sova. Snakka senare
Folk og spørsmål. Vi ble spurt lenge!!! Mannen sa vet ikke når neste kommer og jeg svarte og det. At ikke folk kan holde slikt for seg selv :OJeg huske når vi hadde 2 barn, en gutt og ei jente regnet folk med at det var det.
Ble gravid med nummer 3 og ja det var planlagt, ikke noe oi selv om vi har en av hvert slag fra før.
Siden vi nå har "mange" barn er det visst ok å spørre om vi skal ha en til igjen
Flere som spurte om det i går
Håper du får sovet littNå ska eg legge Meg till å sova. Snakka senare
Sove selv jeg. Sove godtNå ska eg legge Meg till å sova. Snakka senare
Veldig rart det der altså. Folk for seg til å spørre om det mesteJeg huske når vi hadde 2 barn, en gutt og ei jente regnet folk med at det var det.
Ble gravid med nummer 3 og ja det var planlagt, ikke noe oi selv om vi har en av hvert slag fra før.
Siden vi nå har "mange" barn er det visst ok å spørre om vi skal ha en til igjen
Vel, vel sånt skjer.
En periode mens lille U var forkjølet ble jeg "vandt" til å dusj i babymat/grøt siden han nøs
Haha, enten holder det med to, eller så må det bli en hel flokk!Jeg huske når vi hadde 2 barn, en gutt og ei jente regnet folk med at det var det.
Åh, så herlig!N kom løpende mot døren for å kose og nå sover hun på megherlig!
Jeg syns nå 3 er mer enn noe og dessuten så er jeg gammel.Folk og spørsmål. Vi ble spurt lenge!!! Mannen sa vet ikke når neste kommer og jeg svarte og det. At ikke folk kan holde slikt for seg selv :O
Uff...det var liteJa hehe er ganske fornøydnå sliter jeg bare med å få lille til å sove. Våkna halv åtte idag å duppa av i 10 min
det er ingenting
![]()
Ihvertfall i dette tilfelleDet enkle er ofte det beste!![]()
Guri, sååå heldig du er!!!Jepp, denne! ❤
Veldig rart det der altså. Folk for seg til å spørre om det meste![]()
Syns også det er litt rart, når det kommer til barn har man liksom "lov" til å blande seg i privatlivet.Haha, enten holder det med to, eller så må det bli en hel flokk!![]()