Skravletråd desember

Jeg huske når vi hadde 2 barn, en gutt og ei jente regnet folk med at det var det.
Ble gravid med nummer 3 og ja det var planlagt, ikke noe oi selv om vi har en av hvert slag fra før.

Siden vi nå har "mange" barn er det visst ok å spørre om vi skal ha en til igjen :P
Flere som spurte om det i går

N kom løpende mot døren for å kose og nå sover hun på meg :D herlig!

Jeg huske når vi hadde 2 barn, en gutt og ei jente regnet folk med at det var det.
Ble gravid med nummer 3 og ja det var planlagt, ikke noe oi selv om vi har en av hvert slag fra før.

Siden vi nå har "mange" barn er det visst ok å spørre om vi skal ha en til igjen :P
Folk og spørsmål. Vi ble spurt lenge!!! Mannen sa vet ikke når neste kommer og jeg svarte og det. At ikke folk kan holde slikt for seg selv :O

Veldig rart det der altså. Folk for seg til å spørre om det meste :rolleyes:

Siden vi nå har "mange" barn er det visst ok å spørre om vi skal ha en til igjen :p
Haha, enten holder det med to, eller så må det bli en hel flokk! :p

Veldig rart det der altså. Folk for seg til å spørre om det meste :rolleyes:
Haha, enten holder det med to, eller så må det bli en hel flokk! :p
Syns også det er litt rart, når det kommer til barn har man liksom "lov" til å blande seg i privatlivet.
Så da er det som er greit med 2 eller flere enn 3 barn :P
Så rart, det er veldig mange som får 3 nå om dagen

Back
Topp