Skravletråd desember

Hihi. Takk ;)
Formen er bra hos babyen. Jeg er sliten og har vondt i bekken og rygg. Går seg nok til etter hvert. Bekkenet mitt har jo vært helt skakkjørt de siste mnd, og fødselen gjorde vel ikke saken noe bedre. Har sånn ca 0 kjernemuskulatur [emoji14], så er vel derfor ryggen ikke er helt i 100. MEN ellers er alt OK med mine kvinnelige nedre deler, og der priser jeg meg lykkelig over [emoji14]
Uff, kjedelig med bekken og rygg, men som du sier går det seg nok til etterhvert :D hurra for ok tilstand for dine nedre deler ihvertfall da :D :p
Er du hjemme eller fortsatt på sykehuset?

Uff, kjedelig med bekken og rygg, men som du sier går det seg nok til etterhvert :D hurra for ok tilstand for dine nedre deler ihvertfall da :D [emoji14]
Er du hjemme eller fortsatt på sykehuset?
Er på barselshotellet :) "Må" bli her til vi har fått tatt følingprøve, og den kan ikke tas før etter 48t.

Kl 13 skal vi på noe kurs/opplæring her. Barnepleieren insisterte på at det var veldig viktig at vi deltok. Usikker på hva det dreier seg om, men sikkert greit for pappaen å være med på (han er 1. gangspappa).

Er på barselshotellet :) "Må" bli her til vi har fått tatt følingprøve, og den kan ikke tas før etter 48t.

Kl 13 skal vi på noe kurs/opplæring her. Barnepleieren insisterte på at det var veldig viktig at vi deltok. Usikker på hva det dreier seg om, men sikkert greit for pappaen å være med på (han er 1. gangspappa).
Åja :) Spennende med kurs da, mtp at det er så viktig at dere deltar. Har du vært på det før? Tok fødselen lang tid? Pappa er vel i ekstase? :)

Åja :) Spennende med kurs da, mtp at det er så viktig at dere deltar. Har du vært på det før? Tok fødselen lang tid? Pappa er vel i ekstase? :)
Jeg er ikke sikker på hva kurset handler om, så vet ikke om jeg har deltatt. Jeg fødte på Ahus for ca 4,5 år siden, og på på barselshotellet da også, så mye mulig jeg har vært på kurset da.

Fødselen tok ca 2,5 timer fra de tok vannet. Før det gikk jeg bare rundt med små maserier og kynnere og lite som skjedde. Men jeg var på føden I over et døgn før fødselen kom ordentlig i gang. Pappaen er helt over seg av begeistring ;)

Jeg er ikke sikker på hva kurset handler om, så vet ikke om jeg har deltatt. Jeg fødte på Ahus for ca 4,5 år siden, og på på barselshotellet da også, så mye mulig jeg har vært på kurset da.

Fødselen tok ca 2,5 timer fra de tok vannet. Før det gikk jeg bare rundt med små maserier og kynnere og lite som skjedde. Men jeg var på føden I over et døgn før fødselen kom ordentlig i gang. Pappaen er helt over seg av begeistring ;)
Maserier og kynnete uten fremgang hørtes ikke noe særlig ut nei. Godt det gikk fort etter vannet ble tatt da :) er navn bestemt? :)

Back
Topp