Er tilbake nå da, og vil kunne være her i kveld selv om det er fredag, mannen skal på julebord i kveldHaha, ja det gjorde vi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er tilbake nå da, og vil kunne være her i kveld selv om det er fredag, mannen skal på julebord i kveldHaha, ja det gjorde vi![]()
Gratulerer! Heldig er duHerlighet! Jeg har vunnet i julekalenderen her inne! :O
Her er det vindstille, et par minus og sol fra skyfri himmelMasse vind i dag :/
Må snart en tur ut, men det blir ikke langvarig..
Det tror jeg nok han gjordeHan koste seg sikkert![]()
Blir barnebursdag hos der snart?Muffins, sjokoladekake og gelé![]()
Uff, kjedelig med bekken og rygg, men som du sier går det seg nok til etterhvertHihi. Takk
Formen er bra hos babyen. Jeg er sliten og har vondt i bekken og rygg. Går seg nok til etter hvert. Bekkenet mitt har jo vært helt skakkjørt de siste mnd, og fødselen gjorde vel ikke saken noe bedre. Har sånn ca 0 kjernemuskulatur [emoji14], så er vel derfor ryggen ikke er helt i 100. MEN ellers er alt OK med mine kvinnelige nedre deler, og der priser jeg meg lykkelig over [emoji14]
Gjorde detSov godt![]()
Gratulerer så mye, hva vant du?Herlighet! Jeg har vunnet i julekalenderen her inne! :O
Er på barselshotelletUff, kjedelig med bekken og rygg, men som du sier går det seg nok til etterhverthurra for ok tilstand for dine nedre deler ihvertfall da
[emoji14]
Er du hjemme eller fortsatt på sykehuset?
WOW, gratulerer så mye.Den brune storksak stelleveska! :O
Har jo sikla på den lenge, men ikke hatt råd!skal pakke den inn og legge den under treet!
ÅjaEr på barselshotellet"Må" bli her til vi har fått tatt følingprøve, og den kan ikke tas før etter 48t.
Kl 13 skal vi på noe kurs/opplæring her. Barnepleieren insisterte på at det var veldig viktig at vi deltok. Usikker på hva det dreier seg om, men sikkert greit for pappaen å være med på (han er 1. gangspappa).
Tusen takk! Ja, veldig fornøyd!WOW, gratulerer så mye.
Den er utrolig fin
Helt enig!Ah! Den er så lekker ❤
Herlighet, dette har jeg ikke fått med meg! Gratulerer så mye! ❤Hehe! Høres litt ut som meg, duSamboeren min har spurt meg sånn ca 5 ganger "er du glad du er ferdig?" nå etter at jeg fødte i går [emoji14]
Jeg er ikke sikker på hva kurset handler om, så vet ikke om jeg har deltatt. Jeg fødte på Ahus for ca 4,5 år siden, og på på barselshotellet da også, så mye mulig jeg har vært på kurset da.ÅjaSpennende med kurs da, mtp at det er så viktig at dere deltar. Har du vært på det før? Tok fødselen lang tid? Pappa er vel i ekstase?
![]()
TakkHerlighet, dette har jeg ikke fått med meg! Gratulerer så mye! ❤
Mm så gottMuffins, sjokoladekake og gelé![]()
Maserier og kynnete uten fremgang hørtes ikke noe særlig ut nei. Godt det gikk fort etter vannet ble tatt daJeg er ikke sikker på hva kurset handler om, så vet ikke om jeg har deltatt. Jeg fødte på Ahus for ca 4,5 år siden, og på på barselshotellet da også, så mye mulig jeg har vært på kurset da.
Fødselen tok ca 2,5 timer fra de tok vannet. Før det gikk jeg bare rundt med små maserier og kynnere og lite som skjedde. Men jeg var på føden I over et døgn før fødselen kom ordentlig i gang. Pappaen er helt over seg av begeistring![]()
Ja, han er kalt opp etter oldefaren sin, og skal hete AntonMaserier og kynnete uten fremgang hørtes ikke noe særlig ut nei. Godt det gikk fort etter vannet ble tatt daer navn bestemt?
![]()
Åh, fint navn og fint med oppkallingJa, han er kalt opp etter oldefaren sin, og skal hete Anton![]()