Skravletråd desember

Var innom mamma på jobben og kunne bringe gode nyheter :D han kunne si 75-80% hva kjønnet er så vi er spente :) 12+3 er riktig og termin 24. Juni :D ❤️ endelig vår tur ❤️❤️❤️

Så hyggelig;)

Vi har bestemt at denne gangen skal vi bare kose oss med babyen og ikke dele med alle og en hver :) ❤️ de vi møter får vite det og de som har vært med heie på oss :) vi klarte det etter mye sorg og tårer, men så verdt det ❤️ N skal bli storesøster til sommeren :D

ÅÅ jeg ser den, legger merke til at gubben syns jeg er ganske frustrerende for tiden også, Han har ikke hatt no dårlig tid, men nå begynner han å planlegge at ungen skal komme så mor kan gå tilbake til seg selv igjen XD

Hahaha
Hehe! Høres litt ut som meg, du ;) Samboeren min har spurt meg sånn ca 5 ganger "er du glad du er ferdig?" nå etter at jeg fødte i går [emoji14]

Hehe! Høres litt ut som meg, du ;) Samboeren min har spurt meg sånn ca 5 ganger "er du glad du er ferdig?" nå etter at jeg fødte i går [emoji14]
Gratulerer så mye ;) alt så bra til med dere?

Morsomt å høre at flere gubber som litt frustrerte ;P

ÅÅ jeg ser den, legger merke til at gubben syns jeg er ganske frustrerende for tiden også, Han har ikke hatt no dårlig tid, men nå begynner han å planlegge at ungen skal komme så mor kan gå tilbake til seg selv igjen XD

Hahaha
Hahaha han har nedtelling :D

Vi har bestemt at denne gangen skal vi bare kose oss med babyen og ikke dele med alle og en hver :) ❤️ de vi møter får vite det og de som har vært med heie på oss :) vi klarte det etter mye sorg og tårer, men så verdt det ❤️ N skal bli storesøster til sommeren :D
Stas å bli storesøster og stas å bli foreldre igjen ❤Gratulerer så mye! Har det vært en lang vei? Delte dere med alle og en hver sist?

ER du glad du er ferdig? [emoji14] ;)
Gratulerer så mye! :) er formen bra hos begge?
Hihi. Takk ;)
Formen er bra hos babyen. Jeg er sliten og har vondt i bekken og rygg. Går seg nok til etter hvert. Bekkenet mitt har jo vært helt skakkjørt de siste mnd, og fødselen gjorde vel ikke saken noe bedre. Har sånn ca 0 kjernemuskulatur [emoji14], så er vel derfor ryggen ikke er helt i 100. MEN ellers er alt OK med mine kvinnelige nedre deler, og der priser jeg meg lykkelig over [emoji14]

Back
Topp