Var innom mamma på jobben og kunne bringe gode nyheterhan kunne si 75-80% hva kjønnet er så vi er spente
12+3 er riktig og termin 24. Juni
![]()
endelig vår tur
![]()
Så hyggelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var innom mamma på jobben og kunne bringe gode nyheterhan kunne si 75-80% hva kjønnet er så vi er spente
12+3 er riktig og termin 24. Juni
![]()
endelig vår tur
![]()
Kos deg masseMøte venninner på et etterlengtet kafebesøk. Skravles senere![]()
Gjør ikke det, men er ikke sikker på hvor mye jeg får skravlet fra og med neste ukeDa ligger du jo veldig godt an! For du skal ikke prøve på 3000 heller?
Kos deg!Møte venninner på et etterlengtet kafebesøk. Skravles senere![]()
Var hjemme litt over midnatt, så ikke så veldigHøres ut som en god plan
Ble det sent i går?
Hehe! Høres litt ut som meg, duÅÅ jeg ser den, legger merke til at gubben syns jeg er ganske frustrerende for tiden også, Han har ikke hatt no dårlig tid, men nå begynner han å planlegge at ungen skal komme så mor kan gå tilbake til seg selv igjen XD
Hahaha
Syntes der både var veldig koselig og rartLigger på sofan å ser prinsen i magen som sparkar. Sparkarna er synlige nå Utanfør magen![]()
Skjer det noe spennende neste uke?Gjør ikke det, men er ikke sikker på hvor mye jeg får skravlet fra og med neste uke
Det er ikke nye100 innlegg nå til mål![]()
Gratulerer så myeHehe! Høres litt ut som meg, duSamboeren min har spurt meg sånn ca 5 ganger "er du glad du er ferdig?" nå etter at jeg fødte i går [emoji14]
ER du glad du er ferdig?Hehe! Høres litt ut som meg, duSamboeren min har spurt meg sånn ca 5 ganger "er du glad du er ferdig?" nå etter at jeg fødte i går [emoji14]
En liten sovebaby hun der, så koseligHei på dere
Fin start på dagen?
Her våknet snuppa først halv 4 i natt for pupp og sov videre til halv 7 så pupp..så stod vi opp halv ni
Her får vi besøk om ikke alt for lenge så er det luciafeiring i barnehagen i dag![]()
Hehe. Skjønner godt at han var frustrert. Jeg var rimelig lei selv.Gratulerer så myealt så bra til med dere?
Morsomt å høre at flere gubber som litt frustrerte ;P
Hahaha han har nedtellingÅÅ jeg ser den, legger merke til at gubben syns jeg er ganske frustrerende for tiden også, Han har ikke hatt no dårlig tid, men nå begynner han å planlegge at ungen skal komme så mor kan gå tilbake til seg selv igjen XD
Hahaha
Stas å bli storesøster og stas å bli foreldre igjen ❤Gratulerer så mye! Har det vært en lang vei? Delte dere med alle og en hver sist?Vi har bestemt at denne gangen skal vi bare kose oss med babyen og ikke dele med alle og en hver![]()
de vi møter får vite det og de som har vært med heie på oss
vi klarte det etter mye sorg og tårer, men så verdt det
N skal bli storesøster til sommeren
![]()
Ah! Den er så lekker ❤Jepp, denne! ❤
Kos degMøte venninner på et etterlengtet kafebesøk. Skravles senere![]()
Det er overraskende mitt også.Hodet er helt fint dag
Ditt da??
Hihi. TakkER du glad du er ferdig? [emoji14]
Gratulerer så mye!er formen bra hos begge?