Jepp, denne! ❤Har ikke fulgt med på kalenderen. Er der Elizabeth eller en annen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, denne! ❤Har ikke fulgt med på kalenderen. Er der Elizabeth eller en annen ?
Det skjer sykt mye!!Mye som skjer for tiden?
Her har det skjedd noe hele tia så jeg som trudde det skulle bli rolig må bok vente til juleferien før det blir stille og rolig Haha![]()
Ooh. Heldiggris! Den har jeg også siklet på!Jepp, denne! ❤
Så gøyDen brune storksak stelleveska! :O
Har jo sikla på den lenge, men ikke hatt råd!skal pakke den inn og legge den under treet!
Jippi, gratulerer så mye!!Herlighet! Jeg har vunnet i julekalenderen her inne! :O
God bedring til tassen din
Jeg skal bake til bursdag og lage godteposer![]()
Det skjer sykt mye!!
Barnebursdag, mannen blir 40, svigers kommer, juleforberedelser, turnusjobb, julebord, Lucia, frisør, neglstudio, julelunsj osv...
Tihi, ja, den er virkelig nydelig. Aldri vunnet i julekalender før, så det var veldig gøy! Ikke har jeg kjøpt stelleveske heller enda til babyen i februar, i håp om å vinne herfra, haha.Ooh. Heldiggris! Den har jeg også siklet på!
Sko lett kunna somna nå visst eg hade lagt meg i sængen![]()
Hihi, ja, var kjempegøy!Så gøy)) Alltid morsomt å vinne, særlig på ting som man sikler etter hahahaha;P
Tusen takk!Jippi, gratulerer så mye!!![]()
Tihi, ja, den er virkelig nydelig. Aldri vunnet i julekalender før, så det var veldig gøy! Ikke har jeg kjøpt stelleveske heller enda til babyen i februar, i håp om å vinne herfra, haha.![]()
Tusen takk!Gratulerer! Så gøy![]()
Ja det er snart det7 Januar;p Begynner å gå fort;P
Ja det er snart detjeg syns den siste mnd gikk så sakte
jeg har sommer barn, så jeg var vel dobbelt så varm som alle andre
![]()
Ja, men var kaldt. HahaKoselig med Lucia
Ha det hyggelig på avslutning!
Haha jeg syns litt synd på samboer for jeg var vist en sikkelig kjerring på sluttenAkkurat nå går det akkurat passe fort, hjelper med å ha en julekalender ;P
Mitt søskenbarn fikk Julibarn i år, og tror jeg fikk meldinger om alt de siste 22 dagene, om at jeg ikke måtte skaffe meg sommerbarn;P
Haha jeg syns litt synd på samboer for jeg var vist en sikkelig kjerring på sluttenhan var vel først ut døra da vi skulle kjøre til sykehuset
![]()