Skravletråd desember

Mye som skjer for tiden?
Her har det skjedd noe hele tia så jeg som trudde det skulle bli rolig må bok vente til juleferien før det blir stille og rolig Haha :P
Det skjer sykt mye!!:P
Barnebursdag, mannen blir 40, svigers kommer, juleforberedelser, turnusjobb, julebord, Lucia, frisør, neglstudio, julelunsj osv...

Den brune storksak stelleveska! :O
Har jo sikla på den lenge, men ikke hatt råd! :D skal pakke den inn og legge den under treet!
Så gøy;))) Alltid morsomt å vinne, særlig på ting som man sikler etter hahahaha;P

God bedring til tassen din:)
Jeg skal bake til bursdag og lage godteposer:P

Takk for det :) litt usikker hvem av oss som syntes det er mest slitsomt nå egentlig Haha :P

Bursdag er gøy :D hvem av de er det? Og hva slags kake står på menyen?

Det skjer sykt mye!!:P
Barnebursdag, mannen blir 40, svigers kommer, juleforberedelser, turnusjobb, julebord, Lucia, frisør, neglstudio, julelunsj osv...

Jeg har heldigvis ikke like mye å gjøre sum deg da ser jeg Haha du har hvertfall nok å henge fingrene i da :P

Ja det er snart det :) jeg syns den siste mnd gikk så sakte :p jeg har sommer barn, så jeg var vel dobbelt så varm som alle andre :p

Akkurat nå går det akkurat passe fort, hjelper med å ha en julekalender ;P

Mitt søskenbarn fikk Julibarn i år, og tror jeg fikk meldinger om alt de siste 22 dagene, om at jeg ikke måtte skaffe meg sommerbarn;P

Akkurat nå går det akkurat passe fort, hjelper med å ha en julekalender ;P

Mitt søskenbarn fikk Julibarn i år, og tror jeg fikk meldinger om alt de siste 22 dagene, om at jeg ikke måtte skaffe meg sommerbarn;P
Haha jeg syns litt synd på samboer for jeg var vist en sikkelig kjerring på slutten :p han var vel først ut døra da vi skulle kjøre til sykehuset :p

Var innom mamma på jobben og kunne bringe gode nyheter :D han kunne si 75-80% hva kjønnet er så vi er spente :) 12+3 er riktig og termin 24. Juni :D ❤️ endelig vår tur ❤️❤️❤️

Haha jeg syns litt synd på samboer for jeg var vist en sikkelig kjerring på slutten :p han var vel først ut døra da vi skulle kjøre til sykehuset :p

ÅÅ jeg ser den, legger merke til at gubben syns jeg er ganske frustrerende for tiden også, Han har ikke hatt no dårlig tid, men nå begynner han å planlegge at ungen skal komme så mor kan gå tilbake til seg selv igjen XD

Hahaha

Møte venninner på et etterlengtet kafebesøk. Skravles senere ;)

Back
Topp