Tusen takkJa gratulerer. Me la aldrig ut noet på fb . Me sa hellre det till de nærmaste og fb fick vænta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkJa gratulerer. Me la aldrig ut noet på fb . Me sa hellre det till de nærmaste og fb fick vænta
HahaMannen lurte på hvor i alle dager jeg hadde fått tak i den der![]()
Koselig det daJeg har aldri lagt ut noe, men mannen la ut bilde av ultralydbildene etter oul.![]()
Gjorde jeg?Du lå bare 70 bak meg før i dag.
Viktigste er vel å komme seg over 3000 daGjorde jeg?Får skravle på igjen neste uke da, og bare prøve å holde meg noenlunde i gamet nå resten av denne uka. Får nok flere innlegg på morgenen enn jeg tror, kan det virke som.
Kjeeempegodt! Hadde det i går.Laks er jo så godt
Tar du kvelden allerede?Da har jeg funnet sengen. Og fått mobilen på lading
![]()
Ja, han var jo så stolt. ♡Koselig det da![]()
Håper vi ogHåper han snart får en verdig behandling![]()
så flink som du er vil jeg tro du klarer det fintTakknei, ikke enda. Kvier meg litt
Men har så mange andre prosjekter jeg har styrt med. Vanntett og mykt stelleunderlag til frøkna (ville kunne stelle henne på gulv når vi f.eks er andre steder) uten at hun lå så hardt. Og store spisesmekker.![]()
Ja, det er klart det viktigste! Regner med jeg kommer til å få et skikkelig mageplask på ratingen når vi nærmer oss den siste uka i desember. Kommer til å være kjempetravelt. Men det er det jo for de fleste.Viktigste er vel å komme seg over 3000 da![]()
vel hun er jo med overalt hun da. På shoppingen sov hun hele tiden for eksGikk hjemmebesøker greit?herlighet.. åssen går du tid til alt dette med ei nyfødt ei?
![]()
Hun her også, hadde ikke tid til å spise middag I går måtte syngeDet samme har Sebastian
De er så søte![]()
Det er desember, ikke rart man er travelHellandussen, skulle tro at jeg ikke vil vinne noen premier denne måneden, så lite som jeg skravler!
Travle dager, vet ikke om i morgen blir bedre heller. Hva har dere gjort idag?
Her følte jeg at kvelden var ung ennå. Hun hadde sovnet, jeg fått laget meg en kopp te og no mat + satt på en klesmaskin og småryddet litt. Og oppdager klokken er 22. Og om en halv uke må jeg i seng nå for å komme meg opp på jobb. Herlighet! Når skal jeg faktisk få GJORT noe da?Lagt meg i senga!
Ja, helt klart. Etter graviditeten blir man mer følsom. Det går liksom ikke tilbake.Hehe, jeg sippa i vei i fjor høygravid å hormonell. Så jeg sa bare at han fikk bare forvente det samme i årfor er jo enda mer følsom nå som man har barn selv.
Tok sin tid, ville heller lags selvHahah 9 år ja.
Ikke værstBle vel ferdig med 5 gaver tror jegså er veldig fornøyd!
Hva ble dere enige om?jeg og mannen pratet om hvordan og når vi skal offsielt gjøre på facebookjeg må le av tankene mine
straks sove nå
![]()
Har det.Så bra! Vært en effektiv dag for deg og høres det ut som.![]()