Skravletråd desember

Du lå bare 70 bak meg før i dag.
Gjorde jeg? :o Får skravle på igjen neste uke da, og bare prøve å holde meg noenlunde i gamet nå resten av denne uka. Får nok flere innlegg på morgenen enn jeg tror, kan det virke som.

Gjorde jeg? :o Får skravle på igjen neste uke da, og bare prøve å holde meg noenlunde i gamet nå resten av denne uka. Får nok flere innlegg på morgenen enn jeg tror, kan det virke som.
Viktigste er vel å komme seg over 3000 da;)

Håper han snart får en verdig behandling:)
Håper vi og ❤️ at han får en fin jul :) han klarer ikke sitte lenge oppe av gangen så blir litt med oss så må han dra. Vi klarer ikke flytte han uten hjelpemidler :/

Takk :D nei, ikke enda. Kvier meg litt :p

Men har så mange andre prosjekter jeg har styrt med. Vanntett og mykt stelleunderlag til frøkna (ville kunne stelle henne på gulv når vi f.eks er andre steder) uten at hun lå så hardt. Og store spisesmekker. :)
så flink som du er vil jeg tro du klarer det fint:)

Viktigste er vel å komme seg over 3000 da;)
Ja, det er klart det viktigste! Regner med jeg kommer til å få et skikkelig mageplask på ratingen når vi nærmer oss den siste uka i desember. Kommer til å være kjempetravelt. Men det er det jo for de fleste.

Hellandussen, skulle tro at jeg ikke vil vinne noen premier denne måneden, så lite som jeg skravler! :p
Travle dager, vet ikke om i morgen blir bedre heller. Hva har dere gjort idag?
Det er desember, ikke rart man er travel:P
Jeg har kjøpt julegaver og er nå på nattevakt:)

Lagt meg i senga!
Her følte jeg at kvelden var ung ennå. Hun hadde sovnet, jeg fått laget meg en kopp te og no mat + satt på en klesmaskin og småryddet litt. Og oppdager klokken er 22. Og om en halv uke må jeg i seng nå for å komme meg opp på jobb. Herlighet! Når skal jeg faktisk få GJORT noe da?

Så bra! Vært en effektiv dag for deg og høres det ut som. :)
Har det.
Jeg pleier egentlig å være veldig effektiv når jeg først setter igang

Back
Topp