Kanske han hade haft gått av en promenad bort ditLitt langt å gå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanske han hade haft gått av en promenad bort ditLitt langt å gå![]()
Det satte sikkert hun pris på ogsåJa, jeg har vært så dårlig form i d siste så har liksom ikke hatt så mye energi til henne, så derfor var det veldig godt![]()
Vannet gick ejHvorfor måtte de ta vannet når du hadde full åpning ?
Den syns jeg ikke er noe god.Jeg kjenner at den kokkos twisten jeg akkurat spiste legger seg på dobbelthaka![]()
Gå en ekstra runde rundt på. Kjøkkenet i morgenJeg kjenner at den kokkos twisten jeg akkurat spiste legger seg på dobbelthaka![]()
Midt i nattenKl 0430....![]()
Hvor skulle han da?Måtte ut å kjøre gubben.
God var den ogsåTvi tvihele BV heier på deg. Jeg viste biffen hjalp
![]()
Hvor gammal er han??Ikke jeg hellerde på sykehjemmet er ikke opplært til dette så han burde ikke være der en gang ...
Nei,stakkarsKanske han hade haft gått av en promenad bort ditfrisk luft
På kjøkkenet? Da er det jo så lett å grabbe til seg mer godt å spise på veienGå en ekstra runde rundt på. Kjøkkenet i morgen![]()
Den hadde sikkert falt i smak her ogsåUngene syns den var veldig morsom
ja han har det helt jævligSå trist å høre![]()
Min og har blivit mammadalt.Der og ja! Hun er blitt skikkelig mamma dalt![]()
Banan, aprikos og den franske er de som alltid blir liggende igjen herDen syns jeg ikke er noe god.
Banan derimot..
23 år :/Hvor gammal er han??
Vi har laget mat, og spilt et froskespill og vaska kjeledressDet satte sikkert hun pris på ogsåhva har dere puslet med da?
Mannen lurte på hvor i alle dager jeg hadde fått tak i den derDen hadde sikkert falt i smak her også
Jeg synes den var grotesk![]()
Det gjør hun ikke. Regner med minst 2 våkninger for mat. Men hvert minutt hjelperSå brahoppas hon får sova hela natten
HeheGod var den ogsåEr vel siste varme måltidet jeg spiser på et år [emoji14] haha