Uff daDet "kjipeste" med å ha gjester er alt godt som blir igjen. Nesten en hel twist pose og kransekake. Hvordan skal dette gå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff daDet "kjipeste" med å ha gjester er alt godt som blir igjen. Nesten en hel twist pose og kransekake. Hvordan skal dette gå...
Guri for et sippe program. Bra samboer ikke er hjemme.
Får helt vont nær så unga folk bli plassert på sykehjem23 år :/
Ferdig pakke selvsagtHjemmelaget eller ferdig pakke?
hvordan er formen?Da har jeg funnet sengen. Og fått mobilen på lading
![]()
Klart detMidt i fødselen liksom[emoji14]
JaKoselig med besøk da![]()
Da ville jeg hoppet overSka eg læsa 96 inlegg før eg skriver noet. Vet ej om e klarar det![]()
nei unge burde ikke være derUff då Stakkarn. Har selv jobba på sykehjem å ha unga folk bland gamla er ikkje kjekt![]()
Hehe...kos deg med TV![]()
Neida det sånn hoppe frosker som skal I en kopp,hun fikk det I kalenderen I dagFroskespill? Det er ikke sånn man fisker?
Flink du er snuppaMhm det stemmer
Har du prøvd å lage selv, er ikke så vanskelig..Ferdig pakke selvsagt![]()
Når jeg var liten ville jeg alltid ha ekstra macaroni til. Når jeg ble voksen har jeg skjønt at det er mer vanlig med poteterFerdig pakke selvsagt![]()
Idag har eg pakkat noen gaver. fått vaskat 2 Maskiner med klær og vaskat golv. Du da.Hellandussen, skulle tro at jeg ikke vil vinne noen premier denne måneden, så lite som jeg skravler!
Travle dager, vet ikke om i morgen blir bedre heller. Hva har dere gjort idag?