Har bestemt at denne ungen skal ut I natt [emoji14]Uuh. Dette er da spennende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bestemt at denne ungen skal ut I natt [emoji14]Uuh. Dette er da spennende![]()
Da må jeg vel prøve å få skravla litt jeg også daJamannen hadde jo ikke så mye tid til å skravle (forsvant bare inn på kontoret med mer jobb), så da må jeg få skravlet fra meg litt her inne
![]()
Nei i grunn ikkeSovet dårlig I natt også ? :/
Hva kan man ikke detHar vært roligere her da. Kan ikke skravle med seg selv heller![]()
Ja, har du skravlet lite i dag?Da må jeg vel prøve å få skravla litt jeg også da![]()
Har ofta Sånna øyeblikk??Jeg har mine øyeblikk![]()
Det har jeg akkurat spistNå fikk jeg lyst på Daim [emoji14]
Da må vi vel holde oss våkne og heie dere fremHar bestemt at denne ungen skal ut I natt [emoji14]
Norsk tipping har eg mer troen påHoho kan voksne også sende brev til julenissen?eller er det norsk tipping man kontakter for den millionen
![]()
Tenkte væl det blev 2 skiver med smør og ostHihi, mulig det tar litt lang tid ja![]()
Ja ja visst ikkje så får han bara gå sånnFår prøve så godt du kan![]()
Jeg må bare si at det bildet ditt er så morsomtDet har jeg akkurat spist![]()
Stekte grønnsaker og ovnsbakt laksHva skal dere spiser?
synes veldig synd på han :/ han er 2 år yngre meg og blir behandlet som en jævlig dritt!Herregud, stakkars broren din.
Nei ikkjw eg heller første gangDet har jeg liksom ikke sett før![]()
Husker ikke helt hvor jeg har det fra.Jeg må bare si at det bildet ditt er så morsomtnår jeg ser deg her inne hver dag, må jeg trykke på bildet ditt bare for å glise godt av at den rører på seg
kreativt!
Kan være farlig det jaDet "kjipeste" med å ha gjester er alt godt som blir igjen. Nesten en hel twist pose og kransekake. Hvordan skal dette gå...
synes veldig synd på han :/ han er 2 år yngre meg og blir behandlet som en jævlig dritt!![]()