Send det til megDet "kjipeste" med å ha gjester er alt godt som blir igjen. Nesten en hel twist pose og kransekake. Hvordan skal dette gå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Send det til megDet "kjipeste" med å ha gjester er alt godt som blir igjen. Nesten en hel twist pose og kransekake. Hvordan skal dette gå...
Nei har ikke detHar du ikke fått med deg det![]()
![]()
Mhm det stemmerTil 3000??![]()
Greit å øve littJa, morsomt å høre på. Julesanger og Santa lusia.![]()
Nei, ikke i det hele tatt...Det er jo et fint brystdet frister ikke litt å si det kanskje er deg?!
![]()
O ja du er på nattevakt??Kl 20![]()
Absolutt!Send det til meg
Ikke langt unnaWhat? Er J helt lik idag?:O
Hva gjør de da??Apropos peppes
Fantastisk det de gjør i Fredrikstad
Og forhåpentligvis får litt bedre samvittighetLurt, da går det jo opp I opp siden du får trim når du skal ha![]()
Sender mail nåNorsk tipping har eg mer troen på![]()
Hehe...kos deg med TVLitt sen middag og venter på norske helter på tvsyns det er så koselig. Har tatt frem "tørkerullen" også
blir vel noen tårer..
HahahaNei, ikke i det hele tatt...
Det er sikkert lurtSkal prøve å sette det på toppen av skapet, så jeg må stå på stol og strekke meg for hver gang jeg vil ha en bit![]()
Bortkastet tidSka eg læsa 96 inlegg før eg skriver noet. Vet ej om e klarar det![]()
Får hoppas de tar vannet og de blir fart jaNei, var det jeg ikke hadde ;p men nå er det litt mer tak. Har litt over 4cm åpning og neshen avflatet, så er håp om at de evt. tar vannet hvis det er nødvendig å få mer fart etter vaktskifte rundt kl 23
Så trist å høreDa har endelig snuppa sovet 5 min. Litt til så kan mor tissebroren min har blitt behandlet dårlig igjen. Ja han kom på sykehjem igjen og de kan verken skifte midlertidig stomi, mat sonde og noe til urinveien
han lå å fløt i alt kroppsvæske i går .... Nå har mamma kontaktet Erna og helseministeren. Ahus har blitt litt bedre, men det er etter mye klager
![]()
Det er forståelig om ikkeSka eg læsa 96 inlegg før eg skriver noet. Vet ej om e klarar det![]()
Ja verkligenBortkastet tid![]()