Egentlig er det blitt spinnville priser her uteHøres ut som boligprisene er litt mer normale enn her. Vi betaler 3,2 for et rekkehus i 5-mannsrekke.. 3 soverom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig er det blitt spinnville priser her uteHøres ut som boligprisene er litt mer normale enn her. Vi betaler 3,2 for et rekkehus i 5-mannsrekke.. 3 soverom.
Så flottÅåh så godt det var med salt chips![]()
Har dere vArt utan tv i 5 år?? Varför det?
He he var ikke det gilde daDerfor skjønte jeg meg ikke på de som hamstret 25 pk med billige julepølser..
Ja ja det var et bedre ordLiker å kalle meg unik![]()
Det tror jeg ikke ungene hadde godtatt
Liker litt konkurranse vet duLangt nok vil jeg si
Du ligger ikke akkurat på latsiden![]()
Så hyggeligHelt greitmannfolka våre går veldig godt overens
![]()
Er vel Årviken dobbelt jern vi har.Min mormor på 92 år lager vafler hver dag til kaffen, og har alltid gjort det. Har aldri hatt dobbelt jern.. og vi har gigafamilie, så det har blitt noen vafler opp gjennom tidene. Men hun har åviken daSkjønner ikke at hun ikke har fått seg et dobbelt et..
Nei, var rema sitt eget billigmerke. 355 eller hva det nå heter..He he var ikke det gilde da
Ja då liker eg hellre se på fotboll mer![]()
Kos deg med filmElsker den filmen, vurderer å se "The family stone" også. Kvelden er jo fortsatt ung![]()
He he ja skulle vel tro detSpørs33 år er vel en mann
Ja de e de verkligenMen landslagkampene i fotball er jo helt håpløst
Joda. Men om alle kanalene hadde tatt inn div naboer.Går det ikke an å skifte kanal på dem![]()
Med sylte har jeg aldri smakt. Liker det ikkeHadde faktisk aldri smakt lefse med sylte før nå. Det er ikke tradisjon der jeg er fra. Mannen min elsker det, og mener det er julemat nr 1. Jeg er bare veldig gravid og sulten, og setter pris på all mat som er rask å lage, ikke gir meg halsbrann og som er litt salt![]()
Hihi, så deiligÅja, 7 av de herligste minuttene jeg har hatt på hele dagen![]()
Oii.. tjent gode penger da ja!Egentlig er det blitt spinnville priser her utevi betalte litt over 2 mil for vårt lille hus for 5 år siden. Takstert til nesten 3 nå, uten å ha pusset det opp.
Åja. Skal ikke selge med selv til kort vettuJa ja det var et bedre ord
Ja. For min del og. Hadde ikke trodd jeg skulle skravle sååå myeVil tro det. Denne tråden har jo virkelig tatt av![]()