De liker jeg ikkeDet er jo ordentlig mat det da ;p vi snakket jo om wienerpølser.. hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De liker jeg ikkeDet er jo ordentlig mat det da ;p vi snakket jo om wienerpølser.. hehe
Åja!Hehe,neida vi har vært på besøk med vår babycall![]()
Mannen her blir som en guttunge når han får spille med guttaJa, de er like ivrig på å spille begge to så.. Første de gjorde sammen da mannen min møtte henne var å spille mario cart.
Det tror jeg ikke ungene hadde godtattJeppde åra har gått fort
![]()
Måtte vært freaky om man plutselig fikk inn sjefens babycallHehe,neida vi har vært på besøk med vår babycall![]()
Såpass ja, har snakket om å avslutte tv abonnement vårt vi også faktisk
Herlig! Jobber du i morgen?Sofaintet annet!
Men landslagkampene i fotball er jo helt håpløstJa då liker eg hellre se på fotboll mer![]()
Skjønner jeg godtBle ikke forrige uke, så da ble det i dag
Ble fristet med tacoprat i går![]()
Min ogsåJepp. Hun var rå på vafler![]()
Har dere vArt utan tv i 5 år?? Varför det?Uten tv![]()
Helt greitÅja!hehe
God venn med sjefen?
Da ska den leggas på handlelistenJa, de fleste butikker, ferdig smurte.
Høres ut som boligprisene er litt mer normale enn her. Vi betaler 3,2 for et rekkehus i 5-mannsrekke.. 3 soverom.Midt Norge. 1,5 t fra Trondheim
Ja, heheMåtte vært freaky om man plutselig fikk inn sjefens babycallgenerelt sett freaky å få inn andres babycall..
Artig detKommet seg litt nå![]()
Kan ikkje förstå att man er utan tv så längeUten TV var det vel
Hihi, det endrer seg nok ved neste oppdatering slik som du jabberVar ikke noe å sjekke
Du er nr 5 nå, jeg er fortsatt 7![]()
Går det ikke an å skifte kanal på demJa, heheda hadde nok vår gått I søpla
![]()
Min mormor på 92 år lager vafler hver dag til kaffen, og har alltid gjort det. Har aldri hatt dobbelt jern.. og vi har gigafamilie, så det har blitt noen vafler opp gjennom tidene. Men hun har åviken daMin også![]()