Ja.. det er virkelig ikke noe å trakte etter. Føler med deg ♡Var sånn sist også. Bekkenet og kynnere :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. det er virkelig ikke noe å trakte etter. Føler med deg ♡Var sånn sist også. Bekkenet og kynnere :/
Trodde desember var en roligere mnd jeg. .Næh, seriøst?![]()
God natt , håper du våkner i bedre form i morgenHar funnet sengen jeg. Trøtt, sliten og kvalm
. Sier god natt og krysser fingrene for at Norge vinner kampen
![]()
Da går det nok greit utenNei, har klart oss uten i snart 5år![]()
Supert, gleder meg! Det er sjefen min sitt hus,så jeg veit babycallen går overNæh? Er det? Jeg kjøper det![]()
Hadde trodd det selv. Men blir vel roligere når selve jula kommerTrodde desember var en roligere mnd jeg. .
Jeg trodde det ble roligere i desemberNovember var vel ganske slapp? Desember er så langt full trøkk jo![]()
Hadde faktisk aldri smakt lefse med sylte før nå. Det er ikke tradisjon der jeg er fra. Mannen min elsker det, og mener det er julemat nr 1. Jeg er bare veldig gravid og sulten, og setter pris på all mat som er rask å lage, ikke gir meg halsbrann og som er litt saltLefser er kjempegodt da![]()
SweetSupert, gleder meg! Det er sjefen min sitt hus,så jeg veit babycallen går over![]()
Vært uten lenge?Blir nok til det her ogjeg savner tv litt
![]()
Nei fysj du er bare rarÅnei, det er jo de beste pølsene. Wiener i lompe med rå løk. Mmmm
Vil tro det. Denne tråden har jo virkelig tatt avHadde trodd det selv. Men blir vel roligere når selve jula kommer
Hoppas de skjer noet då. Ta å hvil deg duFikk jordmor til å røske litt da jeg var på kontrollKan godt være at det gir seg igjen, men vi får se. Tror jeg må prøve å få sovet litt. Er så sliten. Dårlig timing å være sliten hvis fødselen starter.. "Nei, jeg orker ikke presse ut ungen" funker vel dårlig
![]()
Neei, det er godtHaha. Fysj.. wiener altså![]()
Hoppas detGarantert![]()
Sånn liker viGjør det i kveld![]()
Var den dårlig?